Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
« Föregående · 2758783 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Brynäsgubbe: Inte då. 😀 vi ligger på den nivån just nu.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Slaven82: Sorry men i kväll blir det förlust,
Kändes redan förra matchen att det är på gång.
Skador och att vaska runt i kedjorna kan vara bra att väcka laget kortsiktigt.
Men inte en långsiktig strategi
Tyvärr nu handlar det om skador, med skador på forwards så är vi tunna,
Vad som talar för oss är våran starka och konstruktiva backsida men tror inte det räcker ikväll.
Så 1-4 i kväll men hoppas jag har FEL
Kändes redan förra matchen att det är på gång.
Skador och att vaska runt i kedjorna kan vara bra att väcka laget kortsiktigt.
Men inte en långsiktig strategi
Tyvärr nu handlar det om skador, med skador på forwards så är vi tunna,
Vad som talar för oss är våran starka och konstruktiva backsida men tror inte det räcker ikväll.
Så 1-4 i kväll men hoppas jag har FEL
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Offt topic och lite sent men en Oskarshamnsupporter är tydligen på Iva för allvarliga skador efter en bussolycka. Usch. I 30-årsåldern enligt artikel. Kanske fel forum och mods får ta bort inlägget om det är irrelevant.
Men påminner oss om att det trots allt bara är sport och att svensk ishockey är och bör vara en familj. Håller tummarna för personen.
Ta hand om er!
Men påminner oss om att det trots allt bara är sport och att svensk ishockey är och bör vara en familj. Håller tummarna för personen.
Ta hand om er!
+ 21
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Har vi ett genomgående spelsystem från junior och upp som Skellefteå kör med? En fråga från en oinsatt supporter? 💛🖤❤️
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
pjåtor: tror Gällstedt pratat en del om det när han först kom. Så hoppas dem har det!
Grejen är ju att Första kedje spelare i J20 oftast går in i fjärde kedjor i A-laget. Så det blir ju annorlunda direkt ändå.
Grejen är ju att Första kedje spelare i J20 oftast går in i fjärde kedjor i A-laget. Så det blir ju annorlunda direkt ändå.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
pjåtor: Har vi ett genomgående spelsystem så har juniorerna fått ändra spelsystemet ex antal gånger de sista 10 åren med tanke på alla tränarbyten som varit i Brynäs vilket har inneburit ändrade spelsystem.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
pjåtor: Tror alla lag jobbar så nu för tiden. I alla fall i fotbollen är det så, långt ner i seriesystemet
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Slaven82: Synd att det är skrik-Lena. Hon älskar när motståndarna gör mål på oss
Tillsammans med Petter. Han gillar ju aldrig Brynäs
Tillsammans med Petter. Han gillar ju aldrig Brynäs
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: Jag håller på er ikväll. Ser vart ni hittade inspiration till tröjan också. Kör hårt ikväll, spöa Timrå!
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
{7426}: snyggaste tröjan i ligan
1 Brynäs svarta
2 Brynäs röda
3 Brynäs vita
Resten är lapptäcken som inte ens en mamma kan tycka om🇧🇪
Godkväll förresten, gameday och en Hugo i handen 🥂
1 Brynäs svarta
2 Brynäs röda
3 Brynäs vita
Resten är lapptäcken som inte ens en mamma kan tycka om🇧🇪
Godkväll förresten, gameday och en Hugo i handen 🥂
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
BIF Kungen: tror inte ens en Modo supporter kan tacka nej till den topp 3👍🏼
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Farsang: Makedonien håller nog med också 🇲🇰 men ja, nej ni har fräscha tröjor. :)
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Farsang: LHC: ”Ätt ägg och Karamell-kungen”, svårslaget…
Frölunda tidigt 80-tal: FIB-Aktuellt😎
Schroeder, skjut där
Frölunda tidigt 80-tal: FIB-Aktuellt😎
Schroeder, skjut där
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Lite mycket ragga puck i inledningen, måste spela smartare annars kommer TIK kontra in mål på oss
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Haha som vanligt detta ... dom har knappt puck sen gör dom mål
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Lindström: Vi är klassen bättre hittills men slarvar på offensiv blå
Olli Jokinen verkar mentalt obalanserad
Olli Jokinen verkar mentalt obalanserad
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
munkas: välkommen! Får se om du stannar resten av dem 48 matchminuten eller om du hinner försvinna👍🏼
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
BIF Kungen: nJa de behöver inte anstränga sig för att göra mål direkt! nBIF är väldigt blöta runt eget mål tyvärr
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
SaggeBoy: brukar väl gå tungt när de har de röda tröjorna med? Men vi har vår 3e period, bara att sitta lugnt i båten!
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Erat: Det där var la knappast någon spark, tycker jag iaf.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Sparka på.. Nästa blir en bicekltas.. Ingen sparkrörelse 🤡
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: I min värld är man inte "klassen bättre" om man ligger under en match. Men du vet nog bättre?
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
ellis: Timrå är ruskigt bra runt motståndarnas kassa! Lite NHL-stämpel från Jokinen. Ikväll får vi jobba. Rolig match så här långt👍🏻
+ 3
« Föregående · 2758783 · Nästa »

