MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
« Föregående · 1248075 · Nästa » Till forumet
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Man måste ju erkänna att 2-3 är ett mycket smickrande resultat. Dessutom finns det ingen rättvisa i hockey, det borde stått 2-9.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Den här matchen är en vinna eller försvinna match! tyvärr...
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Vilken jävla bullshit av CZ inför matchen.. Att de är väl
förberedda och inte kunnat göra på nått annat sätt.
förberedda och inte kunnat göra på nått annat sätt.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: En oförenlig kombination numera, tydligen. Slutspeloch Brynäs. Matchen lever naturlgtvis men nog skymtar Brynäs begränsningar som lag igenom redan ikväll, tyvärr.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
rafalski: Ja, bättre än så är det inte. Jag trodde dom såg fram emot det här och visade glöd, hjärta och aldrig skulle vika ner sig, fan va fel jag hade!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Vilka jävla sopor, kommer knappt ur egen zon. Man får vara nöjd om vi får 4-0 i matcher, skäms.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Fucking javla katastrof hur fan kan man vika ner sig så här vi är ju totalt jävla chanslösa FYYYYYFAAAAAN!!!!!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Okej.. det va en annan sak:P.. Ska det va så förbannat svårt att hålla sig ifrån utvisningsbåset?
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Lindström: Det är huvudlöst så in i helvete!
Var är Nordan, Eero, Kahna, Granis, Lauritz, De etablerade?????
Var är Nordan, Eero, Kahna, Granis, Lauritz, De etablerade?????
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Gurra88: Hehe, men streamning av elitseriematcher är inte möjligt längre heller, csports stämde alla de större siterna under förra säsongen.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Spelet så här långt sisådär. Attityden - PISSDÅLIG. Det blir respass i kvarten.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Förstår du väl att om jag har köpt en mac så har jag inte råd till sånt?.:P jag syftade mest på att streama gratis.. som man kan till pc
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Stryk idag så tror jag det är kört, tyvärr. Då lutar det åt 1-4 i matcher.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: 129 spänn? då fattas det bara 101 spänn innan jag kan se den >.<
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: "Klubban vidrörde Nilssons handske, alltså utvisning för hakning". Textbok kompensation?
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
rafalski: jag kan inte se matchen så jag får tyvärr kolla på Timrå-Hv hade mycket hellre sett den här matchen!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Hyfsad start av junisarna, nu måste även resten höja sig.
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
AVGÅ: Håller med. ALLA måste träda fram, inte bara juniorerna!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Huss: Junisarna är förjävla bra, ett under att inte samtliga spelar i PP istället för typ Hansen. Annars en period vi ska vara överlyckliga som leder, DIF har varit det bättre laget och snart kommer kompenseringarna........
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Ahlbom: Junisarna! Domination!
Nu får BIF payback på alla resurser och ideella insatser på Juniorsidan, f-n va gött!!
Tyvärr bara junisarna som håller slutspelsklass så här långt. Övriga kan direkt skriva på för Almtuna om dom inte avser lyfta sig. Slut. Klart Slut!
Nu får BIF payback på alla resurser och ideella insatser på Juniorsidan, f-n va gött!!
Tyvärr bara junisarna som håller slutspelsklass så här långt. Övriga kan direkt skriva på för Almtuna om dom inte avser lyfta sig. Slut. Klart Slut!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: fortsätter junisarna såhär kan det bli en rolig kväll :)
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Clarence: Rödin verkar riktigt het. Nu måste vi upp i pp!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Stundens allvar? Inte ett skott på mål i matchens första pp, illa, illa...
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Härligt, Rödin! Annars satt jag här, min dysterkvist, och funderade på BIF´s lysande slutspelsfacit sen 2001. 3-18 eller nåt sånt i matcher...
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: JAAAAAAAAAA!!!!!!!!
SR ligger klart efter i sändningen så jag får hålla mig ifrån HS tror jag. :P Men så gött! Lät som det var ruggig precision i Rödins skott?
SR ligger klart efter i sändningen så jag får hålla mig ifrån HS tror jag. :P Men så gött! Lät som det var ruggig precision i Rödins skott?
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Hence: Ja, att hålla rent framför egen kasse är ett måste, speciellt i slutspel..
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
sylf: Katastrof-start... Hade varit viktigt för oss med första målet. Men men, bara att gnugga på!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
"Långt ifrån fullsatt" enligt sr. Trist. Men vi tar Difarna ändå!
Sv: MATCHTRÅD KVART 1 BIF-DIF TORS 18 MARS
Om Brynäs får stryk ikväll finns det ingen anledning att gnälla. Djurgården är ett bättre lag och bör vinna med 4-1 eller 4-2 i matcher, allt annat vore en stor skräll!
« Föregående · 1248075 · Nästa »
Om man kollar på spelet så ska man vara sjukt nöjd med att Djurgården bara leder med 1 mål.
Djurgården är flera klasser bättre de två första perioderna och Brynäs ser ut som ett Div 1 lag.
Om spelet fortsätter att se ut som det gör nu så är allt annat än 4 - 0 i matcher till DIF en skräll.
Spelar vi verkligen i samma serie?