MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
« Föregående · 1250049 · Nästa » Till forumet
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
BIF - DIF 3-2 (1-0,2-1,0-1)
1-0 Dixon (Dackell,Hietanen) PP
2-0 Järnkrok (Granström,Kahnberg) PP
2-1 A.Holmqvist
3-1 Nolander (Rödin,Järnkrok)
3-2 Krüger
Skott:29-39
Publik:8119
LÄGG DETTA PÅ MINNE!!!!!!!!
1-0 Dixon (Dackell,Hietanen) PP
2-0 Järnkrok (Granström,Kahnberg) PP
2-1 A.Holmqvist
3-1 Nolander (Rödin,Järnkrok)
3-2 Krüger
Skott:29-39
Publik:8119
LÄGG DETTA PÅ MINNE!!!!!!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Pettisbif:
Och DIF byter målvakt ikväll,Riddervall står enligt HL.
Och DIF byter målvakt ikväll,Riddervall står enligt HL.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Bissett19: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Det är rohypnolmannen som kommenterar!
Neeeeeeeeeeeej det är Tomas Jonsson som bisittare.
Neeeeeeeeeeeej det är Tomas Jonsson som bisittare.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Tips:
Om Markström står: BIF-DIF 1-4 (sista målet i tom bur)
Om Läck står: BIF-DIF 2-6
Hey-ho-letsgo!
Om Markström står: BIF-DIF 1-4 (sista målet i tom bur)
Om Läck står: BIF-DIF 2-6
Hey-ho-letsgo!
Redigerad kommentar
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gusten: Fan, nu får man ju svårt att välja, det är ju Åtvidaberg-Gefle på grannkanalen:-))
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Hockey på internationel nivå eller svensk korpfotboll,,,hmmm svårt val va ;)
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD 130 jävla spänn för cpsports så FUNKAR DET INTE!! AAAAH
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Måste det alltid ta oss en halvtimme att komma in i matchen?
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Hence: "Måste det alltid ta oss en halvtimme att komma in i matchen?"
Är du säker på att Brynäs kommer in i den överhvudtaget?
Är du säker på att Brynäs kommer in i den överhvudtaget?
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Någon mer (förmodligen) som haft prob med Csports? Vad gjorde ni isf? Står bara "Var god vänta medan vi testar ditt system och startar spelaren (kan ta upp till 30 sekunder)" och det händer inget. Det funkade först men jag råkade stänga ner fönstret så var tvungen att logga in igen, då funkar det tydligen ej. Någon som har tips? :/
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Förlust ikväll och det är godnatt. Stryk hemma två gånger i rad kan inte repareras!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Lindström: Du menar han som varit inne på båda PP och slarvat bort puck??
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: jasså? tycker han fått in pucken på mål antalet gånger som blivit farligt..
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Var ju laget som inte fatta han geniala passning därför vart det fel ju....
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gurra88: Paus 0-1, i spel 5 mot 5 är DIF överlägsna!
Varför är man inte med från början?
Varför är man inte med från början?
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: I ett övrigt tamt lag tycker jag det utmärker sig positivt..tillsammans med kahnas (?) pass till granis
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gurra88: Ja kanske, finns ju nästan inget positivt att hitta, så jag förstår dig!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Grönholms ickeingripande vid målet förtjänar en livstids bänkning. Ett av Sundlövs sämre spelarköp nånsin.
14 Stephen Dixon (CE)? ? ? ? ?
14 Stephen Dixon (CE)? ? ? ? ?
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Producerar förstafemman nu eller inte spelar bra då vete ja inte va ja gör !
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
90Steen_: kör i flash istället, av ngn anledning funkar det inte i mediaplayer idag.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
HELVETES JÄVLA PISS OCKSÅ. Om vi också kunde komma in i zon när vi har PP skulle det underlätta! RIDÅ!!!!!!!!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
moment22: Jo jag laddade ner skiten och prövade det och nu funkar det, men en hel jävla period åt helvete. Csports nomore!
Nu missade jag tydligen inte så mkt, 0-2 nu. Fyfan vad pissigt, VAKNA DET ÄR SLUTSPEL! Vad fan har hänt med hemmaspelet?
Nu missade jag tydligen inte så mkt, 0-2 nu. Fyfan vad pissigt, VAKNA DET ÄR SLUTSPEL! Vad fan har hänt med hemmaspelet?
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
pinsamt spel på hemmaplan! de är ju för fan vidrigt!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
..och som vanligt så dör publiken så fort det är underläge, lika pinsamt som vanligt..
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Det är klasskillnad. Bara att erkänna. Utan 2-3 backar och en fungerande förstakedja går det inte att fixa en kvartsfinal. Gäller HV och alla andra också.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Totalt UDDLÖSA, de är helt kassa! De blir nollade ikväll.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Hoppas det inte blir utklassning åtminstone....Känns lika kört detta som om det vore 30 sekunder kvar att spela.....
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Förstakedjan är ju lika iskall som en junidag i detta land :/
« Föregående · 1250049 · Nästa »
www.youtube.com/watch?v=t7JIjMuNiYI