MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
« Föregående · 1250166 · Nästa » Till forumet
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
90Steen_: Ja det ALLA sett vill inte NC se.. Bara trumma på så om 10-20 matcher till så kanske dom gör en balja. Hoppas jag har fel men det ser inte bra ut..
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Nej. Hela Brynäs har frusit fast i kylaragrregatet. Det vi ser är inhyrda skådespelare!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Kvartsfinal, hemmaplan, utsålt och de skapar INGET. Hoppas DIF vinner denna o nästa o nästa sedan är skiten över. Fan va le jag är!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Lindström:
Nu gäller det att peta in ett mål snabbt som f-n innan 2:a perioden är avslutad!!!
Annars är det kalkat ....
Nu gäller det att peta in ett mål snabbt som f-n innan 2:a perioden är avslutad!!!
Annars är det kalkat ....
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Grönholm - Sämsta värvningen genom tiderna (Ja, VÄRRE än Viitakoski)
TACK OCH GODNATT! SÅ JÄVLA PINSAMT!!!!
TACK OCH GODNATT! SÅ JÄVLA PINSAMT!!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Varför är folk förvånade? Grönholm hänger inte med i detta tempot. Bänka karln och spela med Löf, det kan inte bli sämre! VART I HELVETE ÄR TIMEOUTEN Czarnecki????
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Ne nu blir det kanalbyte å kolla på Korpfotboll istället.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Cnarnecki tänker fortfarande på sin första slutspelsseger, och är nog nöjd med det.. Han gör ju för fan inte ett skit. Ta en timeout, vaska om ..!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gurra88:
Nu kan nog du och jag vara överens om en sak;
Där gick ridån ner!!!
Nu kan nog du och jag vara överens om en sak;
Där gick ridån ner!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
65selander: Han gör absolut INGENTING med laget, står som en jävla byfåne med armarna i kors! Bajsbögarna är tillbaka!
Förstakedjan är en fet katastrof!
Förstakedjan är en fet katastrof!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Vilken publik vill komma tillbaka efter denna insats?
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Är Grönholm avlönad av jurgårn?
14 Stephen Dixon (CE)? Är han aktuell för nästa säsong?
14 Stephen Dixon (CE)? Är han aktuell för nästa säsong?
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Lesky: Lugn, dom behöver inte komma tillbaka förrän i september!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Jajjen: FY FAN VILKA JÄVLA SOPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gurra88: 8134 PERS PÅ PLATS OCH DOM JÄVLARNA ÅKER RUNT OCH PISSAR PÅ KLUBBMÄRKET!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Splittra förstafemman nu för helvete! Jävla piss alltså. Detta är sjukt pinsamt. Dagens skämt i hockeysverige - Brynäs IF!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gurra88:
Nu är det bara att skrapa ihop resterna av det självförtroende som fanns innan nedsläpp och försöka vända på steken omgående!
Har skansen 2 raka hemma nu??
Nu är det bara att skrapa ihop resterna av det självförtroende som fanns innan nedsläpp och försöka vända på steken omgående!
Har skansen 2 raka hemma nu??
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Lesky: Ja, så här får man inte uppträda i ett slutspel, inte i serien heller. Totalt vidrigt pinsamt!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Nä nu blir det kalbyte till Målextra. Skitinsats!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gurra88: Satans jävla pissopor blir åtrigen förnedrade på hemmaplan fyfan jävla soper hur fan kan dom mä, lägg ner skiten och tänk på nästa säsong fyyyyyyyyyfaaaaaaaaaaaan!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gurra88: hoppas dom använder vaselin för brynäsarnas skull,för våra hjältar blir rövknullade!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Så jävla ledsamt. Molins avskedsföreställning blir ett debacle utan dess like.
Varför går ingen in och startar en fight? Tyler Arnas... förlåt Dixon hade väl kunnat banka skiten ur Ölvestad.
Varför går ingen in och startar en fight? Tyler Arnas... förlåt Dixon hade väl kunnat banka skiten ur Ölvestad.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Lesky: Bottenlöst uselt, skicka hela förstakedjan åt helvete. Jävla pajaser.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Med tanke på hur tidigare matcher har sett ut är det här rättvist. Retroaktiv utdelning.
Hade Dixon varit proffs hade Brynäs haft en chans.
Hade Dixon varit proffs hade Brynäs haft en chans.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Jajjen: Han har ju skaffat fjälla nu, fokus på hyrfilm och bearnaisesås.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Förläng INTE med Dixon, Dackell och Grönholm tack!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Jajjen: Dixon? Varför hänga upp sig på honom, det finns ju 15 till som är lika usla idag! Jävla fåntrattar! Polacken tar timeout vid 0-4, vilken jävla nolla!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Lesky: Idag hade vi chansen att skaka Dif och ta ledning i serien, istället gör vi en av säsongens sämsta matcher, kanske den sämsta till och med,,,
Jag är så jävla besviken på lagets insats ikväll,,,,stängde av skiten
Jag är så jävla besviken på lagets insats ikväll,,,,stängde av skiten
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Kom igen nu Cnarnecki, ta en fight mot Hardy i paus! Publiken måste få någon att kasta tomater på!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Matchstraff på Grönholm tack, vad som helst bara att inte kan spela igen denna matchserie!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Vilken tur att man inte köpte biljetter till den här matchen! Syns i september Brynäs.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gusten: Olle Pettson Grönsak kan väl ta en crosschecking i nyllet på Nilson eller nåt, sen kan han dra åt helvete!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Intervju med Dackell nu, jag väntar bara på en repris av klassikern han drog förut vid ett stort underläge. "äh vi lär in å dribbla lite"
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Gusten: Imorgon drar man till Thailand, ska bli skönt att slippa skiten. jävla sopor rakt igenom inkl. Markström. Pajaslag.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
SÄSONGENS SÄMSTA INSATS i den viktigaste matchen på FLERA SÄSONGER!
Jag finner inga ord, Brynäs skämmer ut sig just nu. Hela Sverige Skrattar!
Jag finner inga ord, Brynäs skämmer ut sig just nu. Hela Sverige Skrattar!
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf:
Riktigt pinsamt av Brynäs ikväll.
Tyvärr har man biljett Onsd och Fredag i Stockholm.
Riktigt pinsamt av Brynäs ikväll.
Tyvärr har man biljett Onsd och Fredag i Stockholm.
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
Många är bedrövliga ikväll, men Grönholm kan ju omöjligt få förlängt efter denna serien
Sv: MATCHTRÅD KVART 3 BIF-DIF MÅNDAG 22/3 KL 19.00
sylf: Ja slipsen i målet idag har ju inte rosat marknaden heller.. Sen är ju det tragiskt att försöka nått 39,59, våga ta fajten tidigare för f*n. Sen håller jag med dig ang Grönsaken.
« Föregående · 1250166 · Nästa »