MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
« Föregående · 1252532 · Nästa » Till forumet
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Och jag hoppas att vilket lag som än möter DIF spöar skiten ur 08-orna
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving:
Jaja, blev väl som väntat...men jävligt besviken ändå...
Jaja, blev väl som väntat...men jävligt besviken ändå...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: Där släcktes definitivt hoppet.. Nu jävlar ska jag dricka öl!
MUMMA
MUMMA
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
ja,,,,,va ska man säga ? Morgan har bevisat att han saknar kulor och ryggrad, Jag vill dock säga,,,,Jag har inte gett upp än, Jag tror alltid på Brynäs
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Davey_22: Solklar interference på Silfverberg i anfallszon, domarn släpper
Redigerad kommentar
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Ja, situationen är död när Morgan höjer armen, han blev rädd att Brynäs skulle göra mål, det e faaan inte ok
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Lesky: Jo, men nu har ju media fått som dom vill, DIF till slutspel och dessutom till semi. Vem minns inte förra året när domare (Rådbjer), media,stadsråd, statsminister,landshövding och allt va fan du vill, försökte med näbbar och klor. I år har dom lyckats!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Davey_22: Fan vad jag gillar dina inlägg :). Han hade ju redan tappat pucken, när han fick ett slag/hakning
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Vad Morgan än gör i framtiden så är han för evigt hatad i mitt hjärta, jag hatar folk utan ryggrad,,,,och ryggrad det tror jag inte ens Morgan kan stava till, fy fan
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving: Går inte att kompensera 2-0 målet (som kanske hade varit 1-1).
Då måste han blåsa för mål för Brynäs direkt vid nedsläpp! Det är den trista sanningen.
Surt som satan detta!
Då måste han blåsa för mål för Brynäs direkt vid nedsläpp! Det är den trista sanningen.
Surt som satan detta!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: Fan va rötna domarna är. PINSAMT. Undrar hur Hardy kommenterar domarna den här matchen. Han lipar ju varje gång det går emot han. Jävla Tomte
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Vi kanske kan hoppas på lite kompensation i tredje.. ett tidigt 1-2 mål och det kan möjligen gå.. OM vi blir maximalt effektiva helt plötsligt..
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Marcus,,,,det är inte BARA domarens fel att vi misslyckas, MEN,,,,,Morgan har konsekvent missat matchavgörande situationer hela serien igenom
- Djurgården har ca 4-5 too many players, Brynäs åker på sin första
- Gay-Ragnar skulle haft matchstraff och avstängning, vi tappar en spelare
- Solklar puckout som domaren till och med står och ser och sen ignorerar
- Kastad klubba mot Rödin i avgörande läge
- Tar en felaktig utvisning när Brynäs får friläge och ger oss 2 min
- Toppar sen med att ge oss 2 till istället för att visa upp NC på läktaren
- Djurgården har ca 4-5 too many players, Brynäs åker på sin första
- Gay-Ragnar skulle haft matchstraff och avstängning, vi tappar en spelare
- Solklar puckout som domaren till och med står och ser och sen ignorerar
- Kastad klubba mot Rödin i avgörande läge
- Tar en felaktig utvisning när Brynäs får friläge och ger oss 2 min
- Toppar sen med att ge oss 2 till istället för att visa upp NC på läktaren
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
klart att vi inte vänder det här, domarna dömer helt efter hardys linje och varje gång står persson där som en en mupp och tycker han e så jävla bra
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving:
Ja, domarn har väl inte varit på topp direkt... men samtidigt ska vi ändå på egen kraft haft 2 mål nu....
Ja, domarn har väl inte varit på topp direkt... men samtidigt ska vi ändå på egen kraft haft 2 mål nu....
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: Hur vi än vrider och vänder på detta så förlorar vi den här matchen (om vi gör det) därför att vi är totalt jävla oskärpta i avsluten och inte sätter frilägen och öppna kassar.
Inget annat!
Domarna kan fortfarande dra så långt åt helvete de kan komma.
Inget annat!
Domarna kan fortfarande dra så långt åt helvete de kan komma.
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: Det var kul så länge det varade, nu kan man ägna sig åt fullständigt ointressanta sporter som t.ex. fotboll.
Obegripligt att NZ spelar Dackell istället för Wännström en sådan match. Dackell är återigen sämst på plan utan att bänkas...
Obegripligt att NZ spelar Dackell istället för Wännström en sådan match. Dackell är återigen sämst på plan utan att bänkas...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Tack, för mej grabbar (7 inlägg)...kom ihåg att det finns något annat än Brynäs och hockey här livet.
Ha d bra!
Ha d bra!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Davey_22: Japp helt rätt av NC! Att Morgan inte klarade av pressen i denna match var väl ingen högoddsare...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Fri jakt på dommarn nu, bara slagskott i fejjan på dom? Ett hån mot svensk hockey med klassen på flertalet av dommarna.
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Jag lovar, träffar jag Morgan så planterar jag en jävla näve i plytet på han
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Czarnecki måste väl för helvete få bli förbannad, det är ju horribelt
Domarna kan dra så långt åt helvete dom kan komma..
Domarna kan dra så långt åt helvete dom kan komma..
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Davey_22: Morgan är ju heeelt jävla dum i huvudet..
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Davey_22:
Jupp, tragiskt...men så är det väl för ett lag i motgång antar jag...
Jupp, tragiskt...men så är det väl för ett lag i motgång antar jag...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Ja, dom grabbarna vet hur man gör. Gonatt Brynäs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack för allt Ove!
Tack för allt Ove!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
TACK FÖR ÄNNU ETT MÅL OPG!!!!!! DEN JÄVELN SKA BORT FRÅN BRYNÄS DIREKT EFTER DENNA MATCH!!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Och så släpper Markan in det sämsta läget av alla!!!!!!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: Vi härmed utslagna!
Tack grabbar för säsongen och tack Ove Molin
Tack grabbar för säsongen och tack Ove Molin
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving: "Vem var det som ville se honom i Brynäs nästa säsong?"
Huge kanske??
Huge kanske??
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
tänk att Grönholm alltid handlar innan han tänker!!!! IDIOT
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
GRÖNHOLM DIN JÄVLA SOPA!!!
Vem var det som ville se honom i Brynäs nästa säsong?
Det här är typ 3-4 gången nu
Vem var det som ville se honom i Brynäs nästa säsong?
Det här är typ 3-4 gången nu
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Hjälps inte, en förlust är en förlust. Nu sker det dessutom på ett sätt som inte är värdigt, och p.g.a ett skitfegt coachande!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Är det samma formationer?? Började precis kolla..
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Vi hade kunnat leda den här matchen med 2-1 eller 3-1 men nu blir det ett evigt jagande som aldrig ger resultat och tiden tickar...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving:
Pendeln har sväng över till DIF igen
Pendeln har sväng över till DIF igen
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Lesky:
samma här, förväntar mig förlust så kommer inte bli uppjagad för mycket direkt...
samma här, förväntar mig förlust så kommer inte bli uppjagad för mycket direkt...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving:
Delaying the game??? Känns ju inte helt jävla avsiktligt faktiskt...
Delaying the game??? Känns ju inte helt jävla avsiktligt faktiskt...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Fyfan vad nonchalant av DIF-spelarna som kommer fri. Där måste dom göra mål.. Låt oss hoppas att det vänder nu, DIF börjar missa och vi gör mål.
Redigerad kommentar
« Föregående · 1252532 · Nästa »