MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
« Föregående · 1252532 · Nästa » Till forumet
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Och jag hoppas att vilket lag som än möter DIF spöar skiten ur 08-orna
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving: Markström suger!
Heja Mattias Modig!
Heja Mattias Modig!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving: Inte så svårt för en halvfigur som Danielsson att göra mål när han vet att domaren väntar med glidmedel och varma handdukar efter slutsignal
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving:
UTVISNING i helvete när rodin åker in i diffarns rygg!!
UTVISNING i helvete när rodin åker in i diffarns rygg!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving:Dra åt helvete vad dåligt.. Nu ska det rensas.. Börja om från början.. Skiter i om vi inte kommer till slutspel på två år, jag vill fan inte se den här skiten.. Ut med utsugare som nolander. Rensa gubbar som Dackell och Molin.. Skicka feta kanadicker åt h-vete..
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Davey_22: Till att börja med e de inte molgan som dömmer
utan sören vår gode vän och livräddarn edqvist
utan sören vår gode vän och livräddarn edqvist
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Davey_22:
DÖM BORT!!!! UTVISNING för i helvete!!!
DÖM BORT!!!! UTVISNING för i helvete!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
henke1: HAHAHA..hur sjukt kui va det inte att han gjorde mål precis när jag postat?haha bjuder jag på
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Dackell har gjort sin första poäng i slutspelet, grattis!!!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Ölvestad, åker runt och lever på att hans morsa/syrra/moster/tvilling hette Nacka Skoglund!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Molin visar att han inte har gett upp.. Driver och visar vilja och vi får ett PP! :D
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Vi har missat två frilägen och två öppna kassar ikväll
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving: Dackell sumpar läget i 5-4......Tack!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving: Men vilka fina passningar vi gör, är inte det värt något menar ni??
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: respekt för allt Dackell har gjort för Brynäs men pensionera honom snarast! Han är slut!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving: Chansen att vi gör två, eller risken.. finns fan inte
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Håller OPG ensam ansvarig för denna förlust. Att i ett sånt läge dra på sig en sån jävla onödig utvisning... Det var då raset började.
Jag hissade karln i eftermiddags men nu vete fan.
Ngt så idiotiskt...
Jag hissade karln i eftermiddags men nu vete fan.
Ngt så idiotiskt...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Kan inte DIF göra 4-1 och släcka allt hopp för mig, jag orkar inge mer
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Gurra88: Ett pisslag med en pisstränare är vad vi har. Nc toppar dessutom nu med Dacke & co.
Vi har ingen tränare heller......
Vi har ingen tränare heller......
Redigerad kommentar
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Skitstöveln: Och czarneckis fel.. har det varit hela säsongen..klart det är svårt att anfalla när man inte gjort det på hela säsongen
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
46-18 i tekningar.
Dax att börja träna på allvar nu?
Dax att börja träna på allvar nu?
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Dixon Dackell och Somervuori har varit kass och förtjänar RIS!
Men i all förbannelse glömmer vi bort hur jävla kass Kahnberg har varit.. Tvi åt er allihopa..
Men i all förbannelse glömmer vi bort hur jävla kass Kahnberg har varit.. Tvi åt er allihopa..
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
MarcusElving:
Inte delay of game att ekerlund lägger sig på pucken hela tiden?
Inte delay of game att ekerlund lägger sig på pucken hela tiden?
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: Har Kahnberg och Nordqvist varit inne nå i sista perioden, eller är de jag som är blind och döv.
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Nu får man ännu mera hopp för att att sen bli ännu mer besviken när vi torskar :(
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Horace76c: Liket sprattlar ytterligare och sätter all logik och alla östermalmsfikon på halstret, såna som hejar när det går bra! Vänta bara tills fotbollslaget börjar gå på knäna!
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Gurra88: Ja, varför börja nu???????????????????????????
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf:
Hade hellre sett 4-1...som sagt..varför dra ut på lidandet...
Hade hellre sett 4-1...som sagt..varför dra ut på lidandet...
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
sylf: Det är så jävla dags nu.. haft 60 minuter på er..jävla sopor
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Wesslau dödar oss i den här matchserien, alternativt att våra avslut suger
Sv: MATCHTRÅD KVART 5 DIF-BIF FREDAG 26/3 KL 19.00
Gurra88: Sjukt dåligt, Nc med flera kan dra åt helvete!!
« Föregående · 1252532 · Nästa »