1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779104 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08


Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Brynäs gör en klart mkt bättre andra period, dommaren har varit dålig o ojämn i sin bedömning. Bara hoppas att brynäs laddar på o åker skridskor i sista med så kan vi vinna.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
sylf: Det känns som att PP kommer bli bättre och bättre...

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
moreten: Skillnaden i PP mot förra året stavas B-R-E-N-D-L

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Clubsport: Han tar sitt ansvar och visar ut sig själv??

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Charmig domare, bara Brynäsare utvisade i första och nu i andra per. bara Timråiter då kan man ju räkna ut hur det ser ut i sista...

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Huss: Dags att briljera i PP igen!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
65selander: Om du är Huge hade du väl aldrig ställt den frågan.
Alla skott utom 1 har man medvetet släppt fram för att boosta Lindbäcks självförtroende menar du väl?

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
100:e skottet (eller nått) av Lasse satt iaf!! :)

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
65selander: Om du är Huge hade du väl aldrig ställt den frågan.
Alla skott utom 1 har man medvetet släppt fram för att boosta Lindbäcks självförtroende menar du väl?

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Sådärja!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
moreten:

Äntligen Lasse Jonsson.


Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Ok, han kanske bara inte gillar Brynäs då!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Peter Gradin är snut!

Och Vimmelborg fortsätter att skämma ut sig!

Det här luktar torsk lång väg!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
sylf: han kanske åkt på samma tarmsjukdom och ligger i bädden bredvid...

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Nu är jag Huge och följer matchen via mobilen. 13-4 i skott kommer de i överlägset spel eller i PP?

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
om det här är det närmsta ett derby vi kommer, så kan man ju undra varför i helvete det inte smäller nåt i sargerna eller nåt!!?

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
moreten:

Peter Gradin är Gnagare.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bara jag som tycker att "Expertkomentatorn" på PPV verkar vara Timråit?

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Huss: Nån som sett Widing sen förra torsdan? Ring NC i såna fall!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Är det verkligen serieledarna vi ser på isen? PP är totalt odugligt!
Vimmelborg ett stort jävla skämt!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Peja: Molin var intressant i pp för 3-4 år sedan men det var som sagt ett tag sedan....

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Peja:

Fan vad trött man blir på Brynäs Powerplay.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Fan vad trött man blir på att se Molin i powerplay.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Nu försvann min bild på webb tv iaf, o inte lär man bli kompenserad heller, fy faan

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Kom igen nu grabbar!!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Nu har vi alla fall fått tillbaks för Linköpings bortdömda "mål" mot oss, dubbelt upp...

Elitdomarna blir bara sämre för varje säsong. Go Brynäs.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Får pucken gå bakåt på en straff?

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Nä i och för sig, ska man inte vara fri nån meter med för att det ska bli straff?

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Ok, Svanbergs,Alcéns och Linds andra är solklara utvisningar.

Straffen är ett jävla skämt, Vinnerborg har tagit på sig timråtröjan, jävla lallare.

Mer skridsko nu,mer närkamp och framför allt bättre uppspel.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Man kan ju undra om Vinnerborg på något sätt har spelat på Timrå ikväll! Straffen var inte så mkt o säga något om, men alla jävla uvvisningar.. Han hade MINST kunnat ta 2 timrå utv med, bedrövligt!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Vilken jävla cyklop till dommare.. FY FAN
Hoppas att grabbarna knyter nävarna å kommer ut med fart nu till andra.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
aphac: Ja, det kan ju vara bra!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
moreten:

Vinnerborg har även han otur när han blåser straff,tycker absolut inte han är fri med Lindbäck.Annars en skitperiod där vi tar för många onödiga utvisningar.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
moreten: BIF kanske skulle hålla 5 man på isen?!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Otur på straffen! :(

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
moreten: hehe jasså ja det kan jag förstå isåfall! ;)

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
andreasknox: Sitter och kollar på matchen på min Nokia N95a så det är lite svårt att se detaljerna... ;)

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Dommaren är ju jävligt petig med...

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Micke Lind ser söligare ut än Djoos var i slutet av karriären,två onödiga tvåor så här långt oxå.

Dax att hålla sej från utvbåset,som tur är suger Timrås PP.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Vilken jävla dommare!!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Skulle vara sååååååååååå kul om dagens andrafemma gjorde några baljor!!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Kvällens dommare:

Referee: Vinnerborg, Marcus
Linesmen: Carlman, Fredrik, Winge (Leks), Daniel

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Huge: förläng Timrås svit genom att vinna ikväll nu.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Ikväll är jag Dysterkvist och tror på oavgjort...

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Ja, femmorna ser helt klart intressanta ut, speciellt 2:a femman (som Bisset redan påpekat)

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Spännande! Vi känns faktiskt ganska starka på centersidan i år.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
moreten:

Bra att man ändrar lite,linan med Granis-Dixon-Sandin ser hyperintressant ut.

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Det blir lite ändringar i femmorna ikväll!

Sv: Matchtråd Timrå IK-Brynäs IF 23/10-08
Bissett19: Det behöver du inte hoppas på. Det vet du.

« · 1078549 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Joppe: Lyssnade på podden med Bobby idag.

Han blev ju klar typ 22 juli.
Han väntade på ett förslag från NHL, fick inget och hade inget annat förslag heller att ta ställning till.
Så det enda han fick på hela sommaren var från Brynäs.

Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)