« Föregående · 133775 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Matchen I Kväll
Fan vad man mår dåligt! Och till råga på allt så måste man gå till jobbet och bli trackad av ett gäng Djurgårdare i morgon! Varför gud, varför?
Sv: Matchen I Kväll
70 Rodrigues: roligt att veta men på Söndag vänder det det kommer jag säga inför varje match så ni vet
Sv: Matchen I Kväll
Lilljanne: Livet går vidare det är bara ett spel ja e likaförbannad som du om du nu e arg asså Kan inte alla Bihåleinflammationer och allt vad det heter gå över snart jämt händer det Btynäs när det ser så Bra ut Så kommer dom där j-a skadorna.
Sv: Matchen I Kväll
Lilljanne: Tord Lundström är den tränare som lett Brynäs under 12 raka torskar mellan 1988-01-06 till 1988-03-10 och är klar 1:a! Våran Esko är god 2:a med 6 raka torsk mellan 2002-09-28 till 2002-10-10!
Delad 3:a Salming, Tholsson och Sandlin med vardera 5 raka torsk!
Delad 3:a Salming, Tholsson och Sandlin med vardera 5 raka torsk!
Sv: Matchen I Kväll
Lilljanne: Kan ingen optimistnisse komma in och säga "livet går vidare", "det är bara ett spel". Jag deppar, ju!
Sv: Matchen I Kväll
Man får titta till baka på den gammla goda tiden när dom var det bästa laget i nästan20 år
Sv: Matchen I Kväll
laila: Dom brukar ju vakna när det är 5-6 min kvar! För omväxlings skull så skulle det vara kul om dom kunde vara vakna en hel match!
Sv: Det var en gång ...
Bright: Allsvenskan är underskattad. Det finns en hel del sevärda juniorer där. Och alla hallar har tak numera.
Det var en gång ...
Det var en gång ett elitserielag som hette Brynäs... Det är väl så sagorna börjar. I mars/april 2003 är den vackra sagan om Brynäs som ett hockeylag i högsta serien slut. Men tänk er nästa höst, i allsvenskan, då kanske vi kan glädja oss åt en och annan seger i alla fall. Vad trevligt det ska bli!
Sv: Matchen I Kväll
par: Du kan ju inte svika Brynäs nu när dom som bäst behöver sina supportrar.. Tänk om alla skulle tänka så.. Då skulle Gavlerinken vara tomt på hemma matcherna... Nä... Det är nu vi ska finnas där.. Inte bara när det går bra
Sv: Matchen I Kväll
70 Rodrigues: Jag undrar vad som hände med Bäckströms snack angående att titta på spelare som missade att ta en plats i NHL, var det som vanligt bara snack och liten verkstad eller?
Sv: Matchen I Kväll
70 Rodrigues: NEJ.. det får inte ske... förlusten kommer att gå över till vinst då.. Det måste
Sv: Matchen I Kväll
Jag ska ner 22 när brynäs möter Leksand och man får väll hoppas på några segrar innan dess annars så kan man lika gärna stanna hema
Sv: Matchen I Kväll
laila:Den lär komma på tisdag, för jag kan inte se någonting som gör att Brynäs ska ta sig ur denna kris på ett långt tag!
Sv: Matchen I Kväll
Brynäs penalty killing måste va Elitseriens sämsta nånsin! 12 insäppta på 8 matcher!
Sv: Matchen I Kväll
I från början var allt bra och brynäs hade fåt nya friska och frammförallt unga. Men hur blev det???
Sv: Matchen I Kväll
70 Rodrigues: Som tur är ja... men på tisdag måste dom bara vinna.. Dom möter ju Timrå då.. Och om inte jag missminner mig helt galet så har väl aldrig Timrå vunnit en elitseriematch mot Brynäs ?! Brynäs kan väl inte bryta den trenden, eller kan dom ?!
Sv: Matchen I Kväll
Det skulle vara kul att veta när brynäs vinner sin nästa match om det nu blir någon mer seger
Sv: Matchen I Kväll
Ingen skam att förlora mot SSK. Deras förstafemma kostar väl lika mycket som hela Brynäs inkl. materialarn.
« Föregående · 133775 · Nästa »
för att du bor där