« Föregående · 2918513 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Det är så jävla sorgligt att se på det här. Äger perioden men ligger under ändå. Clara har en pågående mardröm i målet
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är bara att inse att det inte hjälper att ändra i formationer utan vi behöver nya backar och en ny målvakt. Fattar inte Alcén & Co detta så borde dom söka andra jobb.
+ 1
Sv: A proposito de nada
havre: Larsson var även inne på BP-målet. Så i dag har han varit inne på 3 av våra 4 mål bakåt.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Och där blev man deprimerad igen. Nehe beställa en kebabtallrik, dräpa den och sen bli kalasfull?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Det ser så dumt ut många av målen att man knappt vet om det är otur eller total inkompetens. Rena komedin vid detta laget. Allt går fel.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Herre gud min skapare, vi har fan de 2 sämsta målvakterna i serien. I bästa fall så gör de inga tavlor men mycket sällan de gör någon tiktig räddning.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Byt ut Clara, bedrövligt rakt över. Skämskudde på hur jävla slött & blött det är.
Nu BP & 3-4, mer eller mindre än 30s?
Nu BP & 3-4, mer eller mindre än 30s?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{9382}: Fan vad less jag börjar bli. Äger andra men vad spelar det för roll
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gissa vem som var inne på detta mål? Jo men Larsson igen. Han har -2 i dag. Inte många rätt för honom denna säsong.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Som sagt, man vet att det blir mål i röven..... så jävla tröstlöst lag....
Nu kommer 3-4 i BP också....
Nu kommer 3-4 i BP också....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Astral : Hahahahaha, 3 av 10... Vad ska man säga? Alcén har väl ögonbindel
+ 1
Sv: A proposito de nada
Spelkemin mellan Bobby och LP är 110%
Fan när Kopacka är tillbaka hade jag velat se.
Bobby-LP Kopacka.
Fjärdekedja med Scott-Vesel-Ölund
Fan när Kopacka är tillbaka hade jag velat se.
Bobby-LP Kopacka.
Fjärdekedja med Scott-Vesel-Ölund
+ 1
Sv: A proposito de nada
Joppe:
Jag har suttit och funderat på precis tvärtom.. tror det här kan vara en impopulär åsikt här.. men vart får Svrcek plats? Vem ska han peta?
I min bok konkurrerar han med Fjällby, Rödin, Bellows och Trivingo. Missar jag någon? Kanske Scott.
Tycker inte han är bättre än någon av dom (än). Tycker absolut han ska få speltid och matchas men inte i en så stor roll. Tror att den oskolade lite rock’n’roll spelstilen är rätt svår att spela tillsammans också,
Missförstå mig rätt. Svrcek Är en personlig favorit men inte färdig spelare än
Jag har suttit och funderat på precis tvärtom.. tror det här kan vara en impopulär åsikt här.. men vart får Svrcek plats? Vem ska han peta?
I min bok konkurrerar han med Fjällby, Rödin, Bellows och Trivingo. Missar jag någon? Kanske Scott.
Tycker inte han är bättre än någon av dom (än). Tycker absolut han ska få speltid och matchas men inte i en så stor roll. Tror att den oskolade lite rock’n’roll spelstilen är rätt svår att spela tillsammans också,
Missförstå mig rätt. Svrcek Är en personlig favorit men inte färdig spelare än
+ 2
Sv: A proposito de nada
Några mål gör gott för mig och i tråden ser jag :) Ska fylla på glaset med mer lager
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ändå skönt att se Bellows sitta och skratta i båset. Viktigt att han inte bryter ner sig själv totalt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Honken72: Japp men vi behöver ett gäng 3 p nu. Detta långt ifrån klart. Men bra insats i 2:a.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rätt imponerande hur vi stängde ned SAIK totalt. I dag är de tillbaka i gammal form igen. 4-2 mot HV och de fortsätter snitta många mål per match.
Och FBK verkar inte kunna göra mål alls i deras match. De har bara skjutit 10 skott och Örebro 9 efter halva matchen. Fruktansvärt tråkig match.
Och FBK verkar inte kunna göra mål alls i deras match. De har bara skjutit 10 skott och Örebro 9 efter halva matchen. Fruktansvärt tråkig match.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Idag åker alla skridskor, det är full fart hos alla och passningar sitter också bättre idag än i torsdags.
+ 3
« Föregående · 2918513 · Nästa »