« Föregående · 2922690 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Det är knappt nå skillnad på nivån än när vi mötte storhamar.. man undrar ju vad som pågår.....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Gavve: han har väl börjat dryga ut kassan genom att betta mot Brynäs inför varje match, det hade förklarat en del
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Brynäs förmodligen frustrerade av att domarna släpper när en spelare får klubban bortslashad, med tanke på Larssons utvisning för just det. Bittert.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Bra jobbat Silfver 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Varenda gång karln inte får med sig utvisning under hela säsongen så har jag sett att han skrikit efter domaren. Snacka om att vara frustrerad
Varenda gång karln inte får med sig utvisning under hela säsongen så har jag sett att han skrikit efter domaren. Snacka om att vara frustrerad
+ 1
Sv: A proposito de nada
Man kan ju ana att Silfverberg är lite under isen när han av alla drar på sig en abuse.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{9382}: Ja bara Djurparkens bläckfisk-armar som hela tiden får tag i Brynässpelare skulle räckt till en 10.15 utvisningar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tränarna och Alcen som är ansvarig måste väck efter denna match, att misslyckas så jävla monumentalt med detta lag är så jävla pinsamt!
Silfverberg för i helvete!
Silfverberg för i helvete!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Slår nog över till helgmålsringning istället . Här verkar det inte bli nån ringning.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Jag fimpade sändningen efter att Kinnvall var helt ohotad i egen zon och ändå lyckades med en turnover genom en blöt passning till ingen alls. Man ser ju direkt när de inte bryr sig.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nått stämmer inte i gruppen.... måste redan ut innan , allt det viktiga ska hända!
Sv: A proposito de nada
Man får se de positiva.. vi kunde haft fyraårskontrakt med hägg o bellows..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bara att inse att domarna blåser helt olika för samma saker. De skulle fan i mig bli telefonterroriserade dygnet runt.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Aja, jag hade fel med islossningen i offensiven idag. Det är blött överallt på planen
+ 1
Sv: A proposito de nada
parks: Lika stor succé som Alcéns värvningar gjorde förra säsongen, lika stort fiasko gör de nu. Man undrar om det bara var flax ifjol.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Snart blir man orolig på riktigt med detta spel. Blir lätt få tag på biljetter till hemmamatcher
+ 1
Sv: A proposito de nada
Strålande att DIF kan döda matchen nu så kan Molin & co skriva in sig på arbetsförmedlingen.
Maken till mjukost psyken på Brynäs.
Gälla & co VÅGAR inte annat än att bara flytta upp Jägarn och stå och titta på.
Maken till mjukost psyken på Brynäs.
Gälla & co VÅGAR inte annat än att bara flytta upp Jägarn och stå och titta på.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Du har helt rätt.. scoutingen har ju vart under all kritik, man måste ju få in spelartyper som bygger på fjolårets succe.. Alcen har misslyckats rejält därifrån, det går inte att komma ifrån..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: och där sätter domarna spiken i kistan. Helt orimlig utvisning på Larsson.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Nu kan vi stänga av TV-n. Det står väl 4-0 om ett par minuter
Sv: A proposito de nada
ellis: Nej man hade stora förhoppningar på den här säsongen. Sjukt hur det har utvecklat sig
+ 2
Sv: A proposito de nada
Det känns som ett före och efter 13 september (seriestarten) det här med Brynäs. Vem kunde innan detta datum i sin värsta pessimism tro att vi befinner oss i den här situationen bara en dryg månad senare med förra säsongen i ryggen och medvetandet...?
Sv: A proposito de nada
Joel Lundqvist är sååååå jävla lost med sin kunskap🤣
”Norlinder är en offensivt viktig back” herregud så lost
”Norlinder är en offensivt viktig back” herregud så lost
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: Otroligt märkligt att försvarsspelet är bland de sämsta i serien med detta material. Tungt ansvar på tränarna.
+ 2
« Föregående · 2922690 · Nästa »