« Föregående · 2922763 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Ett dåligt djurgården besegrar ett dåligt brynäs.. man vill inte vara negativ men det är omöjligt när det ser ut som det gör.. ove molin är på helt fel plats som sagt.. på P,konferenserna målar upp han bilden att boxplay inte är så dåligt och kommer bli bättre.. vi kommer klättra i tabellen etc.. noll självinsikt..
+ 4
Sv: A proposito de nada
{10638}: Wow wow. Nu chillar vi.... Inte skriva pga tillfälliga känslor...
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Den där pushen MÅSTE komma tidigare. Kan inte vänta tills det är försent.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jävla soppor så jävla dåligt trögt långsamt uruselt sån här match måste vinnas nu vet e fan hur vi ska klara oss
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10638}: domarna har förstört Svensk hockey överlag. Se bara när tre kronor möter fysiska lag likt Kanada, Schweiz osv. Viker ner sig varje gång. Blir lätt så när inhemska ligan har så låg domarnivå
+ 6
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Tyvärr riktigt dåligt 6 mot 5. Man missar enkla passningar (bla Bobby) och backarna saknar kvalitet på offensiv blå.
Norlinder gör nog sin bästa match hittills.
Norlinder gör nog sin bästa match hittills.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Ett blekt, räddhågset svagt Brynäs får stryk mot ett väldigt mediokert Djurgården.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jaha ja, kris?
Eller är det först vi ligger dyngsist? Alcen behöver förklara en hel del, eller är han för upptagen med viktigare saker?
Eller är det först vi ligger dyngsist? Alcen behöver förklara en hel del, eller är han för upptagen med viktigare saker?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi är sämst, ingen godkänd ikväll och nu är det dags för förändring.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Förstår inte varför man inte tar målvakten med 3 minuter kvar och uppställt spel i anfallszon.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Otroligt att bläckfisk-DIF får slita och dra i armarna i precis varje närkamp. Hur länge kan domarna blunda? Troligen resten av matchen.
+ 4
Sv: A proposito de nada
När sist gjorde Brynäs mål i 6 mot 5? Gavve?
Det jag minns är Röddas turstuds i kvitteringen mot Karlskoga.
Det jag minns är Röddas turstuds i kvitteringen mot Karlskoga.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lunkz: och bättre lär de bli med Kylington och de lär dumpa sin finske back till förmån för ytterligare en forward.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jo, absolut, sen är det alltid omöjligt för oss att bedöma abuse-utvisning eftersom vi inte vet vad som sägs.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rominger: Så himla skönt för Silfverberg att få hänga en i PP! Det behövdes för hans egen skull också.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: ojämn bedömning skapar också osäkerhet. Man vet inte vad som gäller och vågar inte trycka på som man borde.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Nu vill jag se att Silfverberg rör lite mer på fötterna och inte fryser fast på tekningspunkten.
Haha, han löste det ändå!
Haha, han löste det ändå!
+ 3
Sv: A proposito de nada
MEN HUR FAN KAN OVE TA EN INTERVJU MITT I BRINNANDE JAKT PÅ MÅL MED 8 minuter kvar?!?!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Wikegård har inte slutat garva än över att han INTE ville slanta Jägarn.....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäs två stora AHL-värvningar på forwardssidan, Jonsson-Fjällby och Bellows, har skrapat ihop 6 poäng tillsammans.
Djurgårdens dito Snively och Hudon har gjort 21.
Djurgårdens dito Snively och Hudon har gjort 21.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Ja det värsta är att det verkligen märks hur dåliga Djurparken är. Men lite entusiams och snälla domrare räcker för att vinna mot ett för dagen tamt Brynäs.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Hade svamp att rensa framför PL.
Brynäs förtidspensionärer ger en bara ångest.
Var tvungen att göra en snabb beräkning på snittåldern på våra utespelare på isen vilket visade sig vara över 30.
Idiotiskt tänk av JA vid lagbygget.
Brynäs förtidspensionärer ger en bara ångest.
Var tvungen att göra en snabb beräkning på snittåldern på våra utespelare på isen vilket visade sig vara över 30.
Idiotiskt tänk av JA vid lagbygget.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Frustration byggs upp när domare inte är konsekventa. Man kan inte blåsa åt ett håll och blunda åt det andra. Oavsett vilket lag som drabbas.
+ 6
Sv: A proposito de nada
In och kör över ALLA i DIF, satsa hårt i närkamperna NU.
DIF får syssla med vad för skit som helst, ser gärna att man visar lite JÄVLARANAMMA och visar att man inte tar skit.
Tänk om någon skulle peta på Kruger vilken jävla kallabalik det skulle bli
DIF får syssla med vad för skit som helst, ser gärna att man visar lite JÄVLARANAMMA och visar att man inte tar skit.
Tänk om någon skulle peta på Kruger vilken jävla kallabalik det skulle bli
+ 1
« Föregående · 2922763 · Nästa »