« Föregående · 128046 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Vi lär ju torska mot Modo också, och som det känns och verkar nu så torskar vi mot FBK, SSK, MIF osv osv!
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne:..skuggan..kanske avg mtcn,tyck dock int att ni ska ge upp detta riktigt än.mer än 1 period äterst o vi har..henrikss..i målet.
Sv: Brynäs vs Luleå
Det är inte det samma utan Tom Bissett säger dom på hockeylive. Jag är beredd att hålla med
Sv: Brynäs vs Luleå
Igor: Det man blev lurad av var ju försäsongen. Kollar man laget och värvningarna är Brynäs knappast bättre än 10-12 i serien.
Sv: Brynäs vs Luleå
Konstigt att publiken sviker...wow vilka målskyttar :(
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: Brynäs vs Luleå
Sylf: 3-0 till Lule. Godnatt! Och jag som trodde Brynäs skulle gå till slutspel. Fy fan! Nylander verkar som vanligt vassast framåt i Brynäs...
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne: Dom korrigerade just tillbaks till 3-0 till Leksand!
HV71-Timrå står 1-3!
HV71-Timrå står 1-3!
Sv: Brynäs vs Luleå
70 Rodrigues:det enda som skulle kunna vända detta=att..henrikss..gör ett par av sina sedvanl grodor,hpps dock att han kommit ur den period nu.
Sv: Brynäs vs Luleå
Det är bara att inse: det blir en låååååååååååååååååååååång jävla vinter - igen!
Sv: Brynäs vs Luleå
Man måste ju hoppas att dom vänder detta, men jag är ytterst tveksam, jag kan inte komma ihåg när Brynäs vände ett underläge senast!
Sv: Brynäs vs Luleå
Det där snacket om x antal matcher kvar håller ju inte,man vill väl att dom ska vinna alla matcher och göra det så bra som möjligt.Sen att det är en utopi är skit samma,men när dom faller utan att ens kämpa har man rätt att reagera.
Sv: Brynäs vs Luleå
Man får hoppas att Esko skäller ut dom små liven i pausen och ser till att dom får fart under skridskorna detta är inte acceptabelt anser jag!
Sv: Brynäs vs Luleå
Pausresultat är som följer:
Linköping-MoDo 3-0
Leksand-Färjestad 3-0
MIF-Södertälje 1-0
HV71-Timrå 1-1
Frölunda-Djurgården 3-0
Brynäs-Luleå som alla vet står 0-2
Linköping-MoDo 3-0
Leksand-Färjestad 3-0
MIF-Södertälje 1-0
HV71-Timrå 1-1
Frölunda-Djurgården 3-0
Brynäs-Luleå som alla vet står 0-2
Sv: Brynäs vs Luleå
Enligt en polare på plats så uppträder Brynäs som ett gäng juniorer, 9-10 i skott och ungefär 3500 i publiken och då har han tagit i lite grann! Snacket om att det är 45 matcher kvar och att man inte ska hetsa upp sig m.m är kvalificerat skitsnack tycker jag.Det är ju tur att målsprutorna Karjalainen och Danielsson är tillbaka snart *ASG*!
Sv: Brynäs vs Luleå
Lilljanne:..timrå..=förmodl som..erikss-akt..,raset kommer förr el sen.har helt enk inte spelarmatr för att hålla sig kvar i toppen i längd.
Sv: Brynäs vs Luleå
ja de är 45 matcher kvar men de skulle ju vara jävligt bra om dom kunna vinna lite i börjar också eller hur?
Sv: Brynäs vs Luleå
1 mål på sju perioder!!! Vi klarar inte av att dominera mot Luleå på hemmaplan. Och Luleå går knappast till slutspel. Jaja, 45 matcher kvar säger nå´n klok jävel. Jadåså, då behöver ingen oroa sej.
Sv: Brynäs vs Luleå
Vilket drag det är på läktaren - inte! Det är ju inte så jävla konstigt att sponsorerna skiter i klubben. Det är ju begravningsstämning i hallen när Brynäs spelar.
Sv: Brynäs vs Luleå
Om nu både Timrå och Luleå är bättre än Brynäs - vilka ska då Brynäs ha efter sej i tabellen?
Sv: Brynäs vs Luleå
jaha är de idag som vi ska krossa lule...=) vi kommer att spöa skiter ur dom LÄTT
Sv: Full gas och karneval på läktaren!
Japp, nu drar jag upp till rinken. Räkna med full gas å karneval från min sida :)
Sv: Full gas och karneval på läktaren!
Hugin: Du tror alltså Ram försämrar sitt GAA? Njae, jag vet inte. Ska inte tippa för då går det bara åt skogen men jag har annars ganska bra erfarenheter av möten mot Lule i G-rinken när dom har Hento i kassen. För ett par säsonger sen minns jag en match vi vann med 8-1, då jäklar var Brynäs smokin´!
Sv: Brynäs vs Luleå
I kväll blir det den berömda ketchupeffekten och Brynäs vinner med 7-2! Målskyttar: Anger 2, Molin 2, Rhenberg, Kyrö,Sjödin!
« Föregående · 128046 · Nästa »