« Föregående · 2920698 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Brynäs är sina egna största fiender i den här matchen. Allt Leksand har är ju sånt som Brynäs bjudit på.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Helt sjukt vilka passningar Bäckis kan hitta. Finns verkligen ingen annan som kan hitta dom. Kontringen där när han oväntat lägger in den perfekt i slottet, passningen så bra att inte ens medspelaren var beredd på det.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Herregud vilken passning av Bäckis där. Den såg jag knappt även om jag spolade tillbaka.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Erat: ja verkligen! Både Bäckis och Bellows kommer från Nordameriskt spel och hade kunnat hjälpa varandra komma in i det mer och mer.
Men kanske också det var en nackdel?
Men hoppas dem fortsätter med den här kedjan.
Gillar att Både bellows och LP får spela med Bäckis. 2 otroligt bra skott som Bäckis kan servera.
Men kanske också det var en nackdel?
Men hoppas dem fortsätter med den här kedjan.
Gillar att Både bellows och LP får spela med Bäckis. 2 otroligt bra skott som Bäckis kan servera.
+ 2
Sv: A proposito de nada
SPOODI: Sover man på isen så blir det så där. Brukar vara våra backar som ser sömniga ut.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kan vi hoppas det är Bellows sista chans nu högt upp? Fallerar det idag så ryker han?
Frågan är vad finns på marknaden JA kan få in istället för Bellows? För de måste finnas bättre spelare än honom att få in i laget? För jag anser krisen är här! Vinner vi inte 3 av 5 matcher denna/nästa vecka då är denna säsongen körd
Frågan är vad finns på marknaden JA kan få in istället för Bellows? För de måste finnas bättre spelare än honom att få in i laget? För jag anser krisen är här! Vinner vi inte 3 av 5 matcher denna/nästa vecka då är denna säsongen körd
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mycket som står på spel ikväll......
Går tåget ikväll eller hakar vi på, MÅSTE vara en aktiv bänk som tar beslut direkt om spelare inte håller för trycket.
Hoppas på 3-2 men är mycket rädd för 1-4....
Går tåget ikväll eller hakar vi på, MÅSTE vara en aktiv bänk som tar beslut direkt om spelare inte håller för trycket.
Hoppas på 3-2 men är mycket rädd för 1-4....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nästa vecka =) biljetter köpt för växjö - bif =) yeah direkt bakom båset =)
+ 1
Sv: A proposito de nada
MrCarla: Får ni bara in en vettig målvakt samt samt nån på backsidan som är bättre och stabilare än Norlinder så behöver ni inte oroa er för Hockeyallsvenskan.
Sv: A proposito de nada
Grin-Olle: Ja det är inte direkt så man längtar till match i dessa dagar 😅
+ 1
Sv: A proposito de nada
MrCarla: Dom 2 senaste säsongerna kände man glädje inför match , inte denna säsong ..Kommer den känslan att vända ?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Laguppställning:
Målvakter
#45 Damian Clara / #61 Collin Delia
Backar
#14 Robert Hägg - #28 Johannes Kinnvall
#27 Mattias Norlinder - #29 Axel Andersson
#5 Michal Kempný - #3 Christian Djoos
#2 Victor Hedin Raftheim
Forwards
#23 Oskar Lindblom - #10 Johan Larsson - #33 Jakob Silfverberg
#47 Lucas Pettersson - #19 Nicklas Bäckström - #81 Kieffer Bellows
#8 Bobby Trivigno - #36 Linus Ölund - #52 Jack Kopacka
#71 Axel Jonsson Fjällby - #20 Tyler Vesel - #41 Greg Scott
#17 Michal Svrcek
Heja Brynäs!
Målvakter
#45 Damian Clara / #61 Collin Delia
Backar
#14 Robert Hägg - #28 Johannes Kinnvall
#27 Mattias Norlinder - #29 Axel Andersson
#5 Michal Kempný - #3 Christian Djoos
#2 Victor Hedin Raftheim
Forwards
#23 Oskar Lindblom - #10 Johan Larsson - #33 Jakob Silfverberg
#47 Lucas Pettersson - #19 Nicklas Bäckström - #81 Kieffer Bellows
#8 Bobby Trivigno - #36 Linus Ölund - #52 Jack Kopacka
#71 Axel Jonsson Fjällby - #20 Tyler Vesel - #41 Greg Scott
#17 Michal Svrcek
Heja Brynäs!
+ 10
« Föregående · 2920698 · Nästa »