Micke Lind
« Föregående · 536379 Till forumet
Micke Lind
Med tanke på att Timrå har värvat två centar i form av Frans Nielsen samt Peter regin så kan vi nog avfärda ryktena kring Linds återkomst till den vit/röda tröjan.
Sv: Micke Lind
stefan Bskv: Micke är en riktigt bra spelare. Han har varit väldigt frusterad över en del idiotiska beslut inom organisatinen samt Sundlövs tröga värvningar av NHL lirare innan juluppehållet.
« Föregående · 536379