1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I


Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I

Som det ser ut nu så har vi två st som inte är inloggade som ofta. Dessa personer så är en ledare och en moderator. De som är aktiva är markerade "gula" nja mr Huge inte så aktiv heller egentligen

Har ni förslag vilka som skall sköta om denna gb eller skall vi låta den flyta fritt. Själv så har jag hoppat av en engång efter att hamnat i klinch med Myhling. Jag hade säkert fel i slutändan iaf, det slutade med att jag och HF hoppade av iaf. (jävla masa *iaf")

70 Rodrigues (Ledare)
Bissett19 (Ledare)
Huge

westerlind

 Ge förslag på vem, vilka ni vill se som sköter om denna GB.


Sv: Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I
65selander: Du, Tony och westerlind.

Nuf said...

Sv: Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I
65selander: mattias - 74 får min röst

Sv: Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I
65selander: En sak är säker...låt Micke själv vara moderator. Så kan han sitta och ta bort det HAN inte tycker om...

Sv: Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I
65selander: F.ö tycker jag mr Huge är mest aktiv av oss alla på detta forum, åtminstone när det gäller Text-TV användadet. Jag kan inte tänka mig en annan fjärrkontroll som har så utslitna 3 och 7-knappar.

Sv: Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I
GävleLasse: Där har du fel Lasse. Jag skulle använda mitt sunda förnuft och de regler som finns till hands- dock med en fingertoppskänsla. Mao skulle ex idoltråden flyttas till Cafe om majoriteten krävde det och i detta forum skulle det diskuteras hockey. Skulle jag radera alla inlägg jag inte tyckte om skulle bara lössen och pessimisterna bli kvar, det hade inte varit speciellt skoj. Eller?

Sv: Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I
Ett klart regelverk tycker jag skulle vara på sin plats och varför helt enkelt inte radera varenda tråd som inte är just hockeysnack? Ja precis. jag skrev varenda. Finns det klara regler så blir allt så mycket enklare.

Jag kan ju ta och bli moderator och visa vart skåpet skall stå.

Sv: Moderation eller vägen ut ur ljuser ;-I
65selander: Är inne nästan dagligen på vardagar mellan 8-16, just nu är jag between datorer och sen har jag faktiskt ett liv utanför HS och denna GB, prova så får du se, rätt kul faktiskt :-). Det finns ju faktiskt en anledning till att det finns fler än en moderator.

« · 799907

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)