1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Modo-Brynäs


Sv: Modo-Brynäs
KungMartin: Jaaaaa, 1-2

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Visst är det så.
Nu ska pucken in!!!

Sv: Modo-Brynäs
Skapligt viktigt var tre-poängaren hamnar. Vid vinst: 10 poäng upp till 5:e platsen. Vid förlust: 10 poäng upp till kvalstrecket.

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: 3:e Kom igen nu 4-1!!

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Äntligen börjar mjölksyran från Eskos galärslavsträning på försäsongen släppa :-)

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Knastrar av tunnbröd med messmör och skotrarna står och knattrar utanför.

Sv: Modo-Brynäs
Gust: Domarn måste vara antingen modig eller galen! Döma mot Sveriges mest enögda hockeypublik. Man kan ju tänka sej hur det låter uppe i hallen.

Sv: Modo-Brynäs
KungMartin: Det gäller att göra mål när man spelar bra,annars tröttnar dom och faller tillbaka.1-1 var viktigt,hoppas att dom kan ta ledn nu i tredje.

Sv: Modo-Brynäs
hjälten sjödda! perfekt inför 3e!

Sv: Modo-Brynäs
Gust: Fan va skänt 1-1 nu vinner Brynäs hoppas ja ;)

Sv: Modo-Brynäs
5-2 i utvisningar till MoDo...jag är rädd för kompensation i sista.

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Nu vill vi inte se något ängslig defensiv i tredje, fortsätt pumpa på och sikta på 3 poäng. 1-1 är ju smickrande siffror för Modo så här långt.

Sv: Modo-Brynäs
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Äntligen =)

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Lutar åt att vi bli nollade... Skojar du eller???
Det är en period kvar. Det kommer bli mål (till Brynäs) Vänta bara.

Sv: Modo-Brynäs
LiiMe: Där satt den.

Sv: Modo-Brynäs
DanS: Sjöööööööööödiiiiiiiiiiiiiiiiin!

Sv: Modo-Brynäs
DanS: hehe mjo

Sv: Modo-Brynäs
1-1 Sjödin, jaaaa

Sv: Modo-Brynäs
DanS: YeeS!!

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: he he sämre lag än BIF har vunnit också!!

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: e det så jävlasvårt attt få in en puck jävel

Sv: Modo-Brynäs
DanS: Modo uppe i Övik är bra. Bättre lag än BIF har torskat där.

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: e det så jävlasvårt attt få in en puck jävel

Sv: Modo-Brynäs
DanS: PP Brynäs igen ! nu skall puckuslingen in !!

Sv: Modo-Brynäs
Bissett: Possetiv du verkar vara...
Kom igen nu Brynäs!!!!!!!! Nu blir det 1-1!!!!!!!!!!!!

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Ja det fattar inte ja heller för han var inye bra föra säsomgen heller

Sv: Modo-Brynäs
DanS: PP igen,kanske dags att prova göra mål !!

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Han så tydligen ruggigt vass ut på videobandet brynäs kollade på när dom värvade honom...

Sv: Modo-Brynäs
Bissett: Och var tog målfabrikationen från de 2 tidigare matcherna vägen?

Sv: Modo-Brynäs
Bissett: Ja,det lutar åt att vi blir nollade idag,scenariot känns igen.

Sv: Modo-Brynäs
Brynäs trycker på som fan,snart är det väl 0-2........suck!!!
Kom igen nuuuu dåååå!!!

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Brad Berryvarning på Pekkala, hur kunde han få nytt kontrakt.

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Vinner vi inte idag är det ruta 1 som gäller igen.

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Ska vi spela med 4 femmor måste alla få lira. Det är väl den största bristen hos Brynäs modell 02/03. Vi har inte materiel för mer än 2 elitseriefemmor.

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: fan skicka hem Pekkala så j..vla dålig

Sv: Modo-Brynäs
PP Modo, Pekkala utvisad (lever han ?)

Sv: Modo-Brynäs
Spelövertaget måste resultera snart, annars kan det här bli riktigt otäckt.

Sv: Modo-Brynäs
Fattas bara att vi hamnat i en formsvacka! 10 poäng till kvalstrecket!

Sv: Modo-Brynäs
PP Brynäs, nu vill vi se mål !

Sv: Modo-Brynäs
westerlind: PP öka för fan!

Sv: Modo-Brynäs
ruppe:

Jag har just pratat med Frisco (vilseledd modoit) som är på plats i Kempis: Han säger att matchbilden liknar den i Gävle. Brynäs spelar bra och har haft flera farliga chanser. Han är lite orolig inför fortsättningen, men hoppas att Brynäs ska tröttna.

Sv: Modo-Brynäs
spelar vi bra eller dåligt? det brukar ju vara varken eller...

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Nej, för att klara sig undan kvalspel måste man börja vinna på bortaplan. Två bortasegrar i år är ingenting man berättar för barnbarnen. Skärpning nu!!

Sv: Modo-Brynäs
observant: Jajamensan full fart framåt gäller, såg förresten att det var dubbla assist på fröken Wernbloms mål, det innebär två returer och sen raka karln in puck, målvakt och linjedomare i buren.

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Leka brassar och göra tunnlar får vi göra den dan vi leder serien med sådär 30 pinnar.Nu gäller det endast att göra fler mål än motståndarna.

Sv: Modo-Brynäs
Gust: Detta innebär att fler lag dras in i streckstriden, seger idag och mot jyrgården på lördag och det här börjar bli riktigt intressant.

Sv: Modo-Brynäs
rafalski: Nu vill vi se en repris på andra perioden som i lördags,gasen i botten nu Brynäs!!!

Sv: Modo-Brynäs
Gust: Står sej resultaten har vi 9 poäng till kvalstrecket. Vi spelar bra men det gör ju alla andra också. Det är nog inte särskilt pessimistiskt att planera för kvalserien?

Sv: Modo-Brynäs
Lilljanne: Ja Brynäs vinner skotten med 9-6 också.

« · 169553 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)