Modo-Brynäs IF 1/3 - 2012
sylf: Jag var just in på Modos forum och skrev något liknande och blev naturligtvis omyndigförklarad :-)
Blinda stackare...
Zappaholic: Stackars domare, som måste stå ut med att ha Sundströms gläfsande nuna uppkörd i nyllet varje match.
Men gossar med bild, ge mig en hint om hur det ser ut!!!
Fick just veta att Honken rädda en straff
Har räknat med fler skadade korsband än bara Silfverbergs... :-)
Dags att logga ut och sen komma in vid 21.20-tiden och läsa alla domedagsprofetior.
En Bergmanrulle brukar vara mer upplyftande;)
Snart kommer även Modotrollen på besök med Yngwie i spetsen.
Wännström hade fått kraftig huvudvärk och var uppe på sjukhuset,men det ska inte vara någon större fara med honom.
Hoppas vi åker från Dövik utan nya skador.
Från denna säsongen minns man ju Madsens checking to the head på Basse,Danielssons jävla armbåge på Järnkrok.
Sen för ett par år sen kommer man ju ihåg Hansens allvarliga okbensskada.
Modo är ett smutsigt gäng.
Alltså nu får det ju räcka med skador..hela säsongen riskeras ju fan snart. Har vi hyrt in Timrås läkarteam och fystränare eller ?
Då rasade hela min 11-åriga värld samman när Brynäs hade förlorat (vilket dom gjorde ungefär 2 gånger per säsong, max...).
Det komiska är att jag iaf hade nån sorts befogad anledning att vara i chock över en förlust, eftersom dom var så sällsynta.
Dagens bortskämda gamnackar grinar istället floder efter varje torsk, trots att man rankar laget som AS-mässigt och isf borde ta en förlust som det mest naturliga i världen.
Som sagt: det var bättre förr, när vi mötte er och Blixten Henriksson var det enda hotet ni kunde visa upp i Gavlerinken... ;-))
Berg, munkas och övriga hatfans får åter en högtidsstund och kan toksåga laget och Sundlöv jäms med fotknölarna.
Vid ev vinst så är dom som bortblåsta och tvingas leta bland sina VHS-band för att hitta nån riktigt skön förlust som räddar kvällen...
Poffa,Paddan och Salle har lindat in Brynäs båsdörr i bubbelplast under dagen,så det är lugnt;)
Bertilsson,Järnkrok,Granström,Lavander och Wännström saknas.
Det hör ju vem som helst att det inte går att vinna utan sådana pjäser.
Modo vinner 4-1.
foppa78: I kväll får vi se ett Brynäs som kämpar om en plats bland de fyra första möta ett Modo som kämpar om en slutspelsplats.
Jag hoppas att alla Brynäsare är inställda på att ge allt i denna viktiga match. Även om det är kul att se nya spelare komma fram vill jag inte se att det är juniorerna som gör sin första A-säsong som är bäst i laget.
Det är dags för det rutinerade gardet att kliva fram. Nordquist har spelat över 80 minuter de senaste fem matcherna. På denna tid har han presterat fyra skott på mål. Skärpning anbefalles, och det gäller fler!
Startar en matchtråd för ikväll då!
Vore jävligt gött att tvåla till Modo borta ikväll men det lär bli tufft för Modo lär sälja sig jävligt dyrt!!
Tips 3-4 efter straffar Wänna avgör!