1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

MODO - Brynäs IF 19/10


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Yeeeeeeeha!

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Peja: Nice!!!!!!

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Prutt..

Måste vart 1m offside..


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Åka runt och fira....

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Tommy: länge man fick vara nöjd....

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Tommy: Och där släpper vi in kvitteringen omgående...får en liten deja vu-känsla här.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic: Såja Martin :-)

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Tommy: Jävlar va länge man fick vara glad.......

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Lindström:

Ja visst fan var den där rätt saftigt utanför blå?


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Lindström:

Vem fan släppte Skröder? Han va ju helt sopren


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Hora också, vi måste fan vara världsmästare på att släppa in en kvittering direkt efter ett ledningsmål, hur fan är det möjligt?

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Qvarre:Sunken står upp för Kroken ivf..

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Snacka om filmning av skröder.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Peja: SÄSONGENS FILMNING, MR SKRÖDER!

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Jajjen: Nu kommer det delas ut matchstraff...

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Peja:Ja nu hoppas jag Wikegård SKRIKER ut detta i media 2583760896794 gånger att Skröder är en FILMARE.

Kan man hoppas på att Kåååådy kommer in å vrålsänker nån i andra vågen nu?!


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Jajjen: MRS SKRÖDER!

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Låter som om det blir lite folk i utv.båset framöver :-p

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Varför har ALLA modoiter så galen uppsyn för?


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
s11s: Du menar det där enda ögat mitt i fejjan?

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
s11s: Skröder måste ju få pris för sin dykning.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic: Ähh var ju skithalt just där ju ;)

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic: Klassisk Modohockey. Foppa var rätt duktig på det också.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Diving schröder?

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
maddog1970: Per-Diving Skröder

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Ha ha....alla har supit ikväll... :-)

Rörigt som satan


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
maddog1970: Otroligt. mOdO vinner det här, på sitt vis.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Tommy: efterblivet sekretariat...

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Bra gjort av domarna. Sånt här brukar ju alltid sluta med power play för hemmalaget

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Peja: :-)

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Tommy:

Sjukt jobbigt att M0d0s 2 senaste mål mot oss varit offside.


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Qvarre: Någon sa att sånt jämnar ut sig...Jag undrar när?

Redigerad kommentar


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
maddog1970: Gnällandet kommer nå nya höjder i modos omklrum. Sundström och Psyko-Samelsson kommer hålla hov.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic: Jag tror rentutav att tuffe Uffe kommer att grina en liten skvätt!

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic:Kladd PP igen...

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Ska vi tro att 2an kommer som ett brev på posten..

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Kollision och modospelaren faller som en kägla...

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Peja:inte bra Sunken...

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Men Sunken....Suck

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

köttbullen skröder


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Börjar så smått längta efter att nån täpper till truten på Steen....

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Skröder visar klass, IGEN.

Kåådy gör ditt jobb!

Snacka om sönderblåst perre, finns flertalet kärringar i rött som ska äta med sugrör. Nån som sett till Widing?


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Peja: Dom lägger sej ju i varje närkamp.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Lindström: Han verkar vila sig i form

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

per-åke böger


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Hur jävla möjligt är det att vara så ineffektiva??

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Tommy: Ja Steen ligger på minus i min bok. Trodde han var en spelare som tog och gav ala Granström. Verkar som tiden i Modo förvandlat honom till en gnällspik ala Sundström. Hoppas Cody alt Granström täpper till truten på han i tredje.

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
rafalski: dagens sanning!

Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
56:41 1-1 (EQ) AIS

27. Jonsson, Lars


Sv: MODO - Brynäs IF 19/10

Och Lasse Jonsson målar för Almtuna


« · 1528510 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)