MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
« Föregående · 1333455 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Han är också helt jävla värdelös. Kan säkert inte ens öppna båsdörren ordentligt.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Sparka CZ, Sparka Greiss, Sparka Svedberg, Sparka Sundlöv, Sparka HELA JÄVLA LAGET som inte ens kan kämpa. SÅ FRUKTANSVÄRT LOJT!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
äsch! nu får de bli handboll ist för brynäs!
även att handboll är världens trökigaste sport, men jämfört med brynäs har de samma klass som en NHL match.
även att handboll är världens trökigaste sport, men jämfört med brynäs har de samma klass som en NHL match.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huge: Du måste gilla stanken av Piss och blöjor efter som du hänger här och pratar blöjor.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huge: De klart bättre att ligga under med 5-1 än 6-1 så san så sant. Men annars då Huge Bifs spel se bra ut ikväll igen tycker du?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Lär dig svenska.
Det heter "Hugeordspråk", utan särskrivning...
Det heter "Hugeordspråk", utan särskrivning...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Kom igen nu gubbar, nu vinner vi tredje perioden så vi kan ta med oss en positiv känsla till nästa match.
Jag vet att det inte är bara Greiss fel, men skicka tillbaka honom dit han kom ifrån. Varken han själv eller Brynäs vinner något på att han är här.
Jag drunkar snart i allt piss, hela laget står i en ring och pissar på mig.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huge: Kör upp pungkulorna i näsborrarna eller logga ut då. Va fan förväntar du dig?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Vad krävs för att klubben på något sätt ska agera eller ska våra kompetenta ledare stå och se på medans Brynäs sakta dör.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
"Vad fan sysslar brynäs med?"
från modoboken, jo dom pissar på sina supportrar, det är vad dom gör
från modoboken, jo dom pissar på sina supportrar, det är vad dom gör
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: För att inte tala om hur mkt piss det luktar från alla blöjor härinne...
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
65selander: Det luktar piss så fort det här jävla laget sätter sin fot på isen!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Snälla brynäs förlora matchen på WO!...De är ju så jävla förnedrande!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Och i allsvenskan kinkar Brynäs om inte kommunen köper arenan.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Lindström: Tycker att det räcker med att Pikkarainen gjorde sitt första mål.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Undra om inte Modo har nån junis som kan komma in å göra sin första ES balja dagen till ära..
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Hur många matcher har GREISS vunnit åt Brynäs & hur många har han vunnit åt motståndarna? Det är ju inte första säsongen Sundlöv förstört för Brynäa genom sin totala oförmåga att värva kompetenta målvakter.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: Har aldrig påstått att du påstått det... :-)
Bedrövlig insats! Är det inte nu Granis ska in och brottas? Skapa oro, bryta mönstret... Rör om i femmor, viktigast av allt GÖR NÅGONTING.
Bedrövlig insats! Är det inte nu Granis ska in och brottas? Skapa oro, bryta mönstret... Rör om i femmor, viktigast av allt GÖR NÅGONTING.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Ja, det är inte omöjligt.
Men klubben fortsätter att utvecklas!
Men klubben fortsätter att utvecklas!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Vidrigt jävla beteende att se på isen idag...vi blir förlöjligade,jag skäms seriöst.
Trodde laget skulle vara hungriga efter den senaste tidens pinsamma insatser, men skiten bara fortsätter..
Nu går jag och sätter mig på en träningscykel, det e fan roligare.
Trodde laget skulle vara hungriga efter den senaste tidens pinsamma insatser, men skiten bara fortsätter..
Nu går jag och sätter mig på en träningscykel, det e fan roligare.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Ja man kan ju förstå frågan. 4 mål på 14 skott. Till och med mitt tålamod med Greiss börjar tryta nu..
Bara att glömma slutspel i år. Vilket annat lag ska vi peta ner?
Bara att glömma slutspel i år. Vilket annat lag ska vi peta ner?
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: Inte bara hans fel. Är det Greiss fel att första skottet kommer efter 10 minuter?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Vi satsar på att vinna sista perioden i alla fall, då kan vi ta med oss det till nästa match.....
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: Svedberg är inte bra, men den här är ÄNNU sämre, utan tvekan!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Härligt kroppsspråk av våran Nhl målis ikväll!!
Bif var heta i 5 min sen vart det lall och blindpass som vi är vana vid igen.
Sen 1 skott på mål efter 10 min från Bif, avd inte så bra?!
Bif var heta i 5 min sen vart det lall och blindpass som vi är vana vid igen.
Sen 1 skott på mål efter 10 min från Bif, avd inte så bra?!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Nu får det vara slut på gnället, annars kommer Huge och sätter på er blöjor :-)
« Föregående · 1333455 · Nästa »