1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen

MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Han är också helt jävla värdelös. Kan säkert inte ens öppna båsdörren ordentligt.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
90Steen_: Inte Svedbergs fel ?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Jag vill ha en ny tränare nu !

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Sparka CZ, Sparka Greiss, Sparka Svedberg, Sparka Sundlöv, Sparka HELA JÄVLA LAGET som inte ens kan kämpa. SÅ FRUKTANSVÄRT LOJT!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
AVGÅ HELA JÄVLA LAGET !

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
äsch! nu får de bli handboll ist för brynäs!

även att handboll är världens trökigaste sport, men jämfört med brynäs har de samma klass som en NHL match.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11

"Små marginaler"

5-1 är inte små marginaler i alla fall.


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huge: Du måste gilla stanken av Piss och blöjor efter som du hänger här och pratar blöjor.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huge: De klart bättre att ligga under med 5-1 än 6-1 så san så sant. Men annars då Huge Bifs spel se bra ut ikväll igen tycker du?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Lär dig svenska.
Det heter "Hugeordspråk", utan särskrivning...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11

Kom igen nu gubbar, nu vinner vi tredje perioden så vi kan ta med oss en positiv känsla till nästa match.

Jag vet att det inte är bara Greiss fel, men skicka tillbaka honom dit han kom ifrån. Varken han själv eller Brynäs vinner något på att han är här.

Jag drunkar snart i allt piss, hela laget står i en ring och pissar på mig.


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huge: Kör upp pungkulorna i näsborrarna eller logga ut då. Va fan förväntar du dig?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Vad krävs för att klubben på något sätt ska agera eller ska våra kompetenta ledare stå och se på medans Brynäs sakta dör.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Huge: Du verkar gilla blöjor o piss?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
"nu vänder vi på det här!" Gammalt Huge ordspråk.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
"Vad fan sysslar brynäs med?"
från modoboken, jo dom pissar på sina supportrar, det är vad dom gör

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: För att inte tala om hur mkt piss det luktar från alla blöjor härinne...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
65selander: Det luktar piss så fort det här jävla laget sätter sin fot på isen!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
henke1: Vem fan gör de?....

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
orkar inte det här laget längre

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Snälla brynäs förlora matchen på WO!...De är ju så jävla förnedrande!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Och i allsvenskan kinkar Brynäs om inte kommunen köper arenan.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Det luktar piss...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Lindström: 5-1, nu får nog CZ hitta på nåt annat!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Oops 5-1

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Lindström: Tycker att det räcker med att Pikkarainen gjorde sitt första mål.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
bradberry: Det här är mycket sämre än i AXA!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Undra om inte Modo har nån junis som kan komma in å göra sin första ES balja dagen till ära..

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Hur många matcher har GREISS vunnit åt Brynäs & hur många har han vunnit åt motståndarna? Det är ju inte första säsongen Sundlöv förstört för Brynäa genom sin totala oförmåga att värva kompetenta målvakter.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: Har aldrig påstått att du påstått det... :-)
Bedrövlig insats! Är det inte nu Granis ska in och brottas? Skapa oro, bryta mönstret... Rör om i femmor, viktigast av allt GÖR NÅGONTING.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Sett till helheten är det här dn sämre insats än i AXA...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Erat: Ja, det är inte omöjligt.

Men klubben fortsätter att utvecklas!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Vi kommer hamna i Allsvenskan.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Macahan: Jag har aldrig påstått att det bara är hans fel..

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Stratan: Inget, vi kommer att spela i kvalserien!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Vidrigt jävla beteende att se på isen idag...vi blir förlöjligade,jag skäms seriöst.

Trodde laget skulle vara hungriga efter den senaste tidens pinsamma insatser, men skiten bara fortsätter..

Nu går jag och sätter mig på en träningscykel, det e fan roligare.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Ja man kan ju förstå frågan. 4 mål på 14 skott. Till och med mitt tålamod med Greiss börjar tryta nu..
Bara att glömma slutspel i år. Vilket annat lag ska vi peta ner?

Redigerad kommentar


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Var är vår optimist då?....

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: Inte bara hans fel. Är det Greiss fel att första skottet kommer efter 10 minuter?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11

Vi satsar på att vinna sista perioden i alla fall, då kan vi ta med oss det till nästa match.....


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: Svedberg är inte bra, men den här är ÄNNU sämre, utan tvekan!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
MarcusElving: slips som slips

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11

Från Modoboken:

"Hur fan kan Brynäs fortsätta spela Greiss???"


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: Härligt kroppsspråk av våran Nhl målis ikväll!!
Bif var heta i 5 min sen vart det lall och blindpass som vi är vana vid igen.

Sen 1 skott på mål efter 10 min från Bif, avd inte så bra?!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Blir så jävla frustrerad.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: 2 sekunder kvar, tack Gud! 2 höslöv.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Nu får det vara slut på gnället, annars kommer Huge och sätter på er blöjor :-)

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
sylf: se det positivt bättre detta mål i 1a än 3e

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
Qvarre: Bra Brynäs!!


Det går framåt!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 13/1-11
65selander: Såg jag fel? Fan för då är ju GREISS tavla kvar ;-)

« · 1333455 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)