MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
« Föregående · 1724575 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: modo spelar skitdåligt men brynäs spelar ju inte alls
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7800}: Med vår otur så blir man inte förvånad. Såg dock inte ut att vara världens hårdaste skott på Scott
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Garanterat en fraktur på Scotts handled eller något där så han blir borta resten av säsongen.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978:
Jahapp, istället för en välförtjänt 2-0 ledning till Brynäs så kvitterar Modo på sin första schans och där försvann så klart Scott med.
Jahapp, istället för en välförtjänt 2-0 ledning till Brynäs så kvitterar Modo på sin första schans och där försvann så klart Scott med.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: Vi brände två tre fina lägen och vips...ett mål i röven.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Ja, vi tappade momentum pga tvåorna, brukar dröja ett tag innan man är tillbaka på spåret igen. Viktigt att vi höll tätt.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Huge: Tycker vi tappade initiativet efter våra två bp. Inte så konstigt iofs men dags att steppa upp nu!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Först bjuder domarna på en tvåa och sen Brodecki.
I övrigt ser det bra ut.
I övrigt ser det bra ut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7877}: Tycker Scotts ego att ta skott själv när vi kommer 4 mot 2 bäddade för Brodeckis frustration.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7877}: Men Scott. Passa i det läget. Åsså Brodecki. Ner med klubbkäveln.
Modo ser ju fantastiskt vilsna ut i egen zon.
Modo ser ju fantastiskt vilsna ut i egen zon.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Öser vi på så här kanske vi till och med gör tre mål idag!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Dåliga vibbar inför kvällens drabbning..
3-1 sist i tom kasse
3-1 sist i tom kasse
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Jaken: Det är nog bara coacher som är helt felfria tillskillnad från alla andra människor på planeten😂😂😂
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Jaken: Nä, varför skulle jag vara ett undantag?
Det är ju pga att jag har självinsikt om hur dåligt insatt och kunnig jag är, som jag överlåter skötseln till dom som har kunskaperna och insikterna.
Till skillnad från såna som du: självsäkra läktarcoacher med noll kunskap och insikt, som mer än gärna talar om för tränare och andra ledare hur dom borde göra.
Det är ju pga att jag har självinsikt om hur dåligt insatt och kunnig jag är, som jag överlåter skötseln till dom som har kunskaperna och insikterna.
Till skillnad från såna som du: självsäkra läktarcoacher med noll kunskap och insikt, som mer än gärna talar om för tränare och andra ledare hur dom borde göra.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Naturligtvis är de bättre lämpade, eventuellt undantaget dig då Huge.😀
Tycker du rätt beslut görs och rätt vägval tas i jakten på takflaggor görs så är det upp till dig! Jag tror det vore ett lysande förslag om du åkte upp t rinken och frivilligt anmälde dig och dina kunskaper . Då skulle både poängen och kulorna rulla in. Framåt !!
Tycker du rätt beslut görs och rätt vägval tas i jakten på takflaggor görs så är det upp till dig! Jag tror det vore ett lysande förslag om du åkte upp t rinken och frivilligt anmälde dig och dina kunskaper . Då skulle både poängen och kulorna rulla in. Framåt !!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Katastrof skulle knappt platsa i allsvenskan.
Obegripligt hur han kan få så mycket istid.
Obegripligt hur han kan få så mycket istid.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
SnowKing: Håller med om Olden.
Från läktaren känns det inte som att han gjort bort sig iaf. Om man nu bedömt det som att konkurrensen om de platser han slåss om är hård, så borde han å andra sidan fått lite fler chanser att visa upp sig.
Jag tippar på att han anses vara lite för yvig och inte lika intensiv i sitt spelsätt som alternativen, i Bulans ögon.
Men visst vore det kul att vara en fluga på väggen i rummet där tränarna motiverar sina val för resp spelare.
Eller inte: det handlar kanske mest om simpla saker som ex: "du är inte bättre just nu...." 😀
Från läktaren känns det inte som att han gjort bort sig iaf. Om man nu bedömt det som att konkurrensen om de platser han slåss om är hård, så borde han å andra sidan fått lite fler chanser att visa upp sig.
Jag tippar på att han anses vara lite för yvig och inte lika intensiv i sitt spelsätt som alternativen, i Bulans ögon.
Men visst vore det kul att vara en fluga på väggen i rummet där tränarna motiverar sina val för resp spelare.
Eller inte: det handlar kanske mest om simpla saker som ex: "du är inte bättre just nu...." 😀
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
SnowKing: Var det möjligtvis Miettinen? Håller med dig angående Olden. Hade varit kul att se honom 3-4 matcher i någon av toppkedjorna. Visar han inte upp sig ordentligt då så kan jag lättare köpa en framtida bänkning.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Huge:
Men allvarligt talat, varför får inte Olden spela mer än en halv match då å då?
Tycker han ser ut att ha mycket hockey i sig, kraftfull med bra räckvidd. Jag tycker allt mindre än tre matcher i rad är för lite för att skaffa sig en uppfattning.
Minns Boorkens frysbox... Micke Wahlberg, Viitakoski Va d så han hette? Så var det väl även en tredje spelare som frystes in på samma gång? vad hette han?
Men allvarligt talat, varför får inte Olden spela mer än en halv match då å då?
Tycker han ser ut att ha mycket hockey i sig, kraftfull med bra räckvidd. Jag tycker allt mindre än tre matcher i rad är för lite för att skaffa sig en uppfattning.
Minns Boorkens frysbox... Micke Wahlberg, Viitakoski Va d så han hette? Så var det väl även en tredje spelare som frystes in på samma gång? vad hette han?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
SnowKing: Inte bara i stort, det gäller dygnet runt, alla dar i veckan, året om. Tro mig.... 😀
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
KulaShaker:
Jo, jag såg det... men jag skulle vilja se honom i första eller andra! Men det kommer förstås inte hända.
Jo, jag såg det... men jag skulle vilja se honom i första eller andra! Men det kommer förstås inte hända.
« Föregående · 1724575 · Nästa »