MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
« Föregående · 1724825 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
VAD I HELVETE ÄR DET HÄR NU FÅR DET HÄNDA NÅGOT MED SITUATIONSRUMMET!!!!!!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: I förstaläget slår Dwyer med sin klubba lite lätt först mot Felix vänsterben och sen mot vänsterarmen. Om inte det är att störa målvakten så vete fan.
Men det var rätt så väntat att det skulle godkännas, har vi fått EN enda granskning med oss iår?
Men det var rätt så väntat att det skulle godkännas, har vi fått EN enda granskning med oss iår?
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Parodi med vår utdelning i video. Någon bör verkligen göra en uträkning över säsongen. Skrämmande procent.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Pettisbif: Oavsett om Pudas klivit av eller är skadad. Så är det fanimej bättre att spela på 5 backar och låta Porse fylla vatten!!!!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Oavsett. OM Dwyer är på pucken med handsken så är det ju handpassning....Men lotterinämden dömer givetvis mål
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Är Pudas skadad???
Allså Bz måste sparka Porseland..
Han har ju inget inlevelse,spelar som han inte bryr sig..
In med Ersson istället.
Fan om vi tappar detta.
Allså Bz måste sparka Porseland..
Han har ju inget inlevelse,spelar som han inte bryr sig..
In med Ersson istället.
Fan om vi tappar detta.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Tappar vi poäng ikväll är det helt oförlåtligt. Skrämmande uselt spel i tredje perioden.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5583}: Han står ju för fan med skridskon i målgården och hugger innan han slår in pucken med handsken. Skröder är ju där med klubban också iofs
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5583}: Klart att det inte är mål då man inte får göra mål med handen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
smallround: Antingen kan de inte reglerna eller så finns det inga regler, vet inte vad som är värst
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Klart det blir påse..
Sen 7 min kvar, det kommer aldrig att hålla.
Sen 7 min kvar, det kommer aldrig att hålla.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
smallround: Po.Westerholm agerande kan ju kanske diskuteras!!!!!!! Jävla tjockis
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Den stora frågan är ju vad fan SYSSLAR situationsrummet med....
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Wtf.....petar på plockning med klubban.. nej han stör inte alls.... Sjukt less
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Porse inne på ett bakåtmål på engång!!!??? BULAN!!!!!!!!!???????
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
rafalski: Porselands inträde kan vara det som gör att vi tappar matchen😠
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: Och våra nästa motståndare ångar på mot djurgårn. .jösses
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{5583}: Pudas nöter bänk. Porse spelar... brinner det i huvet på Bulan???
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Håll det här nu! Porselands inhopp ändrar verkligen på matchbilden...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Kom igen Brynäs det är fritt fram att åka och knö på Modos målvakt!!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: Som sagt, det här är inte över på långa vägar 😠
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Qvarre: Ja, det var givet.
Grundström ligger ner i målgården och trycker undan Felix vänsterben så att pucken går i mål.
Klart det godkänns, hade inte förväntat mig nåt annat....
Grundström ligger ner i målgården och trycker undan Felix vänsterben så att pucken går i mål.
Klart det godkänns, hade inte förväntat mig nåt annat....
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Tänk om situationsrummet skulle förklara hur de resonerar varje gång. Det hade varit jävligt intressant för det finns ingen som helst konsekvens över huvud taget. Det blir bara mer och mer skämskudde för varje gång de är inblandade. Inte konstigt ingen tar denna ligan på allvar. SHL är en pinsam fläck i hockeyvärlden.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Det är skillnad på lag och lag.. fy fan vilken korrupt domarkåren med lärling i spetsen.... fy fan
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{6984}:
Helt jävla sjukt hur att precis alla sådana beslut döms till Brynäs nackdel. Det börjar bli lite för mycket för att det ska vara slump.
Helt jävla sjukt hur att precis alla sådana beslut döms till Brynäs nackdel. Det börjar bli lite för mycket för att det ska vara slump.
+ 3
« Föregående · 1724825 · Nästa »