1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778934 inlägg · 7967 ämnen

MORA-BIF 071013


Sv: MORA-BIF 071013
Huge: det är helt ok...

Nu väntar jag på din matchanalys...Men med ditt tempo på skrivandet så lär Boorken hinna få sparken innan du är klar

Sv: MORA-BIF 071013
65selander:

TOM jag tycker efter att ha sett bitar av eran match att Daniel Johansson suger getarsel. Elofsson är en världsback!

Sv: MORA-BIF 071013
Med sorg så presenterar jag kvällens siffra.

Sv: MORA-BIF 071013
Brynäs kassör kan lämna räknestickan hemma nästa gång det stundar match i Läkerolen.

Sv: MORA-BIF 071013
Nu beskådar vi vad vi har fått se i många matcher. Motståndarlaget leder, backar hem och Brynäs skapar inte ett skit.

Sv: MORA-BIF 071013
They suck dick! .........Fan, man blir ju barnslig värre här ju.........

Sv: MORA-BIF 071013
65selander:
Arto sa dock att den var tveksam, Arto bestämmer!

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: Så jävla onödigt eftersom han har varit jävligt bra idag. Överladdad?

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: 7:an närmar sig med stormsteg!

Sv: MORA-BIF 071013
GävleLasse:
Tack för tipset!

Widing, vilken j-vla ärthjärna!
Bäst i Brynäs sätter sig 10 min för "stor i käften"

Sv: MORA-BIF 071013
GävleLasse: Ja, du inledde i sedvanlig ordning med en dagiskommentar:

"Senast du träffade Boork, då smakade det lite salt va?"

Och sen fick du svar på tal.

Jag sänkt mig bara tillfällligt till din dagisnivå.

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: Flytta till enskede, där finns det massor i grundvattnet

Sv: MORA-BIF 071013
65selander:
4 mot 4 ?
dag för en dubbel espresso för o orka med buffalo-washington

fan...börjar få magont inför en ev till förlust...
kan behövas uppåtchack på hyllan nästa lördag...;)

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: Jodå de nämnde att han var inne i ett BP. Om det ni inte var ett hjärnspöka som sa det till mig.

Sv: MORA-BIF 071013
65selander:
och visst spelade Pavel box-play också...? även om kommentatorerna missade det...han är inte helt oäven i det...gjorde flera empty net förra året...

tycker att Andersén gör en bra insats...(även om han har blivit kallad både Angell och Alcén)

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: Gäller även Huge fast då från Boorks arsel

Avd. svar på tal

Sv: MORA-BIF 071013
Huge: Svar på tal?

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8:Kunde nästan ana ett smile från Pavel också. Bara att trumma på.

Gustens "loverboy" på TV nu

Sv: MORA-BIF 071013
Kung_Sjödin:
"take our heads out of our asses and start playing hockey..."

kan bli en klassiker...! :D

Sv: MORA-BIF 071013
Metal Guru: Nu är vi i brygga!

Sv: MORA-BIF 071013
Bissett19:
Boorken har bytt målvakt tre gånger mot oss tidigare, så vi får väl hoppas för Sperrle att 3-1 dröjer en bra bit in i andra.

Sv: MORA-BIF 071013
GävleLasse: " har det brunnit hos dig? Säg inte för mycket nu..2

Lite svar på tal bara...

Sv: MORA-BIF 071013
rafalski:

Risken med vårat försvarsspel o en darrig Sperrle är att Mora gör 3-1 nu i andra.

Pucken studsar inte våran väg direkt,men tur förtjänar man;)

Sv: MORA-BIF 071013
Huge: Så länge de har studsarna med sig så orkar de...

Sv: MORA-BIF 071013
rafalski: Absolut. Inget fel på intensiteten och viljan iaf.
Mora är ett jobbigt lag att möta. Jobbar stenhårt i alla lägen och sätter hög press på våra backar. Orkar dom fullfölja den taktiken?

Sv: MORA-BIF 071013
Bissett19: ja det är rörigt..

Sv: MORA-BIF 071013
rafalski: Fortfafrande stora problem i uppspelsfasen...Men när vi verkligen kommer in i zonen så ser det ganska bra ut.

Sv: MORA-BIF 071013
GävleLasse: Herr dumskallfuhrer har huvudet så far up så han ser inte!!

Sv: MORA-BIF 071013
GävleLasse:

Framåt ser det okej ut,vi skapar mycket chanser,men impotenta avslut.
Försvarsspelet är under all kritik,har man öht gnuggat försvarsspel på försäsongen??

Sv: MORA-BIF 071013
Huge: har det brunnit hos dig? Säg inte för mycket nu..

Sv: MORA-BIF 071013
wap.hockeysnack.com
Helt okej första period, Mora har medstuds men det här kan vi tända, det håller bara att fortsätta trumma på.

Sv: MORA-BIF 071013
Gamnackarna Humle och Dumle kopuler...
förlåt: pokulerar och spekulerar...

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: han är en energispelare men han underlevererar massor just nu.

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: Ungefär det Boork missar med DJ.

Sv: MORA-BIF 071013
GävleLasse:
instämmer, förutom AS är inte centrarna nå speedkulor direkt...
Björne har för mkt istid...pp o bp...vad är det jag missar i hans storhet...?

Sv: MORA-BIF 071013
70 Rodrigues: bara om silja europa har gått på grund... Årets flopp!

Sv: MORA-BIF 071013
GävleLasse: Ja, lite Silja Europa över honom.

Sv: MORA-BIF 071013
sylf: Är bara att trumma på. Mora kunde ha gjort 1-0 i början av sändningen när de lämnade Hagos alldeles ren framför Sperrle.

Sv: MORA-BIF 071013
70 Rodrigues: Jag tycker att man kan bänka Hauthonen å köra med Sundström i den linan. Hutten segar ner tempot för myckt och spelar med för små marginaler i mittzonen

Sv: MORA-BIF 071013
Brynäs spelar ju totalt linjelöst, ängsligt uppträdande i egen zon, som ett gäng strykrädda skolpojkar. När ska dom börja använda kroppen.

Sv: MORA-BIF 071013
Gusten: En period avklarad och matchen redan över.Den står och väger men nej Huge,den kommer inte att sluta hur som helst!

Sv: MORA-BIF 071013
Kung_Sjödin:
Nej, träbock från Boorkens keps har spridit sig ned i klubbförrådet.

Sv: MORA-BIF 071013
Huge: Senast du träffade Boork, då smakade det lite salt va?

Sv: MORA-BIF 071013
65selander: Brendl har varit suverän!

Sv: MORA-BIF 071013
65selander: Slog dom av Sjöddas klubba?

Sv: MORA-BIF 071013
tjugo8: Brendls smörpass till Sjödda var värt ett bättre öde

Sv: MORA-BIF 071013
Huge: En av våra bästa perioder denna säsong, snuskigt orättvist. Två stolpskott bl.a Men det är väl så, vi är inne i ett sånt jävla oflyt.

Förresten, spelar vi i Övik idag??

Sv: MORA-BIF 071013
Metal Guru: Och där prickade Nolander stolpen bakom Pitkämäki...

Sv: MORA-BIF 071013
Huge:
Med det sagt; om du vill ha en rättvis idrott, välj länghopp eller liknande.

Sv: MORA-BIF 071013
Huge:
Hockey är enbart rättvist när ens eget lag nyss har tagit tre poäng.

« · 923758 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)