Mora-Brynäs
« Föregående · 102952 Till forumet
Sv: Mora-Brynäs
Aftonbladet skriker att de är kris med landslaget och en stängd Elitserie är ett måste . Men vem bryr sig om vad Aftonbladet skriver , klubben i första hand . Landslaget är inget att bryr sig om . De är stockholmare som styr förbundet . Om Juniorerna är tillräkligt bra får dom spela. Se på våran Adam Andersson 19 år gammal men redan ordinare i laget. Så sluta tjata om en stängd liga tack!
Brynäs IF RULES!!!
Bojkotta tråk landslaget . Klubben är de man bryr sig om . VM är ett stort skämt.
Brynäs IF RULES!!!
Bojkotta tråk landslaget . Klubben är de man bryr sig om . VM är ett stort skämt.
Länkar:
http://gd.se
http://gd.se
« Föregående · 102952
är det nån som vet match start i morgon mot Mora
tacksam för start
mvh