1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Mora-Brynäs


Sv: Mora-Brynäs
Poäng för båda Gellerstedt och Öhrstedt, händer inte varje dag

Sv: Mora-Brynäs
70 Rodrigues: Fan har Lunarstorm stängt eller? ;)


Sylf: hunden e pissnödig!!

Sv: Mora-Brynäs
AD: Heja Almtuna!!!!!!! Förlåt, jag bara skämtar,,,

Sv: Mora-Brynäs
Wahlman låter hyfsat bitter! ;)

Sv: Mora-Brynäs
yes nu satt den för örat fan villket skott wahlman ble fan i mej chockad

Sv: Mora-Brynäs
Vilken HÄRLIG vändning :D

Sv: Mora-Brynäs
Så där ja!!!

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: f-n Steen du ligger några sekunder före mig din räka :-))

Sv: Mora-Brynäs
65selander: fyyy fan vad härligt !!

Sv: Mora-Brynäs
2-1 UNDERBARt!! Öhrstedt

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Jaaaa!!!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: ÖRAT !!!!!!!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
Örat slår till igen! (länge sedan sist)

Sv: Mora-Brynäs
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! WEEEEEI

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Underbart! Vi når inte så långt upp!

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: ja hoppas dom vinner

Sv: Mora-Brynäs
Davydkin: Blir inte Bäckström vald till årets rookie...då ska jag ägna mig åt någon annan idrott.

Sv: Mora-Brynäs
MoDo 1 - 0 mot SSK, bra eller dåligt ? ;/

Sv: Mora-Brynäs
1-0 till MoDo nu.


Sv: Mora-Brynäs
Frölunda gör sitt mot DIF iaf 2-0 till Frölunda och 0-0 mellanb SSK-MoDo


Sv: Mora-Brynäs
lyckominut :) Frölunda 2 - 0 mot DIF!

Sv: Mora-Brynäs
AD: hehe ja han blev nog besviken skulle jag tro hehe

Sv: Mora-Brynäs
DIF - VF 0-2 nu!

Sv: Mora-Brynäs
brynasaren: ja han e ju grym bra med mål i BP

Sv: Mora-Brynäs
AD: HAHA

Sv: Mora-Brynäs
Davydkin: "Lite billigt"

Sv: Mora-Brynäs
Fy fasiken vad skönt!!!!!!!!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
Lite skillnad på ljudnivå på målen av kommentatorn. SOPA är vad han är

Sv: Mora-Brynäs
sylf: jajamen!!!!!!!!!! bäckis :)

Sv: Mora-Brynäs
70 Rodrigues:
YES! och jäklar vad glad Wahlman blev (not)

Sv: Mora-Brynäs
bäckis ja han e ju fan så bra 1-1 nu

Sv: Mora-Brynäs
bif 90: Jaa, härligt Bäckis!!!

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Tydligen alldeles utmärkt :-)

Sv: Mora-Brynäs
BÄCKIS!!!!!!!! Fan vad underbar han är

Sv: Mora-Brynäs
YES!

Sv: Mora-Brynäs
70 Rodrigues: BÄCKIS!!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
Det var som...

Sv: Mora-Brynäs
OJOJOJ BÄCKIS!

Sv: Mora-Brynäs
JAAAAAAAAAA BÄCKSTRÖM !!

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Ja, det var ett tag sedan dom var i ett underläge!!

Sv: Mora-Brynäs
va fan e domaren mutad eller?

Sv: Mora-Brynäs
Lahti har vaknat!

Sv: Mora-Brynäs
BP igen...

Sv: Mora-Brynäs
Nu blir det intressant att se hur Brynäs hanterar det här.

Sv: Mora-Brynäs
sylf: faaan 1-0 nu kom igen nu brynäs

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Fan....nu får vi jobba.

Sv: Mora-Brynäs
Fan! Det där var absolut inte bra...

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Fan, kände på mig det!!

Sv: Mora-Brynäs
Det är väl självaste f-n

Sv: Mora-Brynäs
1 - 0 Mora 5/4

« · 663505 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)