1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778918 inlägg · 7967 ämnen

Mora-Brynäs


Sv: Mora-Brynäs
kom igen nu för fan:!!!

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Han låter t o m som Grankvist.

Sv: Mora-Brynäs
Men va i helvete!... Svårt att hålla i det här, suck...

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: 3-3.

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: fan....3-3

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Vilka amatörer!!

Sv: Mora-Brynäs
Jävla skiiit tälje kröp ett mål närmare också...

Sv: Mora-Brynäs
Men suck . .3 - 3

Sv: Mora-Brynäs
Jompe: Tror han gör det med Gella och Antti i fjärdekedjan.

Sv: Mora-Brynäs
Joshua_Tree: Hur ska han få en syl i vädret? Valmans stora idol heter Lasse Grankvist,en till snubbe som är kåt på sin egen röst.

Sv: Mora-Brynäs
brynasaren: ja 2 mål känns mkt bättre

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Spelar Malmström center ikväll?

Sv: Mora-Brynäs
Jompe: Hehe....
Ja, Boorken spände sina stålgrå i Lahtis ljusblå och det tog tydligen skruv...... :-)

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Ja det skulle smaka mumma det!!

Sv: Mora-Brynäs
STORmatch av Malmen ! ;)

Sv: Mora-Brynäs
Bisittaren gör då inte mycket väsen av sig. :D

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: Verkar som om Boorks samtal med Lahti gjorde susen.

Sv: Mora-Brynäs
Jajamensan fattas bara nu utökar vi ledningen förhoppningsvis!

Sv: Mora-Brynäs
PP !!!

Sv: Mora-Brynäs
TJOFADERITTAN LAMBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
Vad besviken "Kenny" lät :D haha

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: jaaaaaaaa härligt malmen :P!

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: ja fan va gött härligt malmen

Sv: Mora-Brynäs
yes!!!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Jaaa...härligt!!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen:Jaaaaaa!

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: 2-3

Sv: Mora-Brynäs
90Steen_: HÄRLIGT!!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ

Sv: Mora-Brynäs
JAAA MALMEN !!

Sv: Mora-Brynäs
Widing får känna på pucken!

Sv: Mora-Brynäs
Ojj Widing :P

Sv: Mora-Brynäs
brynasaren: man vet aldrig med Mora :P

Sv: Mora-Brynäs
Ojojoj vilken moring han är... :P

Sv: Mora-Brynäs
sylf: 2-2 synd...men vi tar det här ändå.

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Helvete!

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Tycker nästan dom borde jag Lahti en assist på det...

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Nej,det var väl därför Brynäs fick sin enda PP efter 50 sek.


PISS!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Mora-Brynäs
wap.hockeysnack.com
Ganska väntat!

Sv: Mora-Brynäs
jahapp 2 - 2 då :P

Sv: Mora-Brynäs
Jompe: faan då.. 2-2

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Det har han gjort så länge jag minns.

Sv: Mora-Brynäs
sylf: Japp men det brukar inte vara det bästa läget att få PP i, i början av en period...

Sv: Mora-Brynäs
Malmen: Jävla Lahti,han plockar bara Brynäsare!

Sv: Mora-Brynäs
Huge: Nej det är klart såå långt före är dom väl inte men det är inte så många matcher kvar och det finns sämre lag i serien.

Sv: Mora-Brynäs
copacabana: ?

Sv: Mora-Brynäs
Joshua_Tree: ;D haha yeah!

Sv: Mora-Brynäs
Jompe: Konstigt. Vem fan är Du, då? Boork brorsa?

Sv: Mora-Brynäs
Salibou: Nej usch! Och hooking då! Är det sånt hockeyhoror ägnar sig åt?

Sv: Mora-Brynäs
Salibou: :-))

« · 663667 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)