1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen

Mora IK - Brynäs IF


Sv: Mora IK - Brynäs IF
Ove ove ove molin!!!! Jaaaaaaa

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Hihiihihojoooooo

Sv: Mora IK - Brynäs IF
OOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!!!!!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
0-2

Sv: Mora IK - Brynäs IF
jimmy_90_bif: 4 mot 4

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: du skojar?? :)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: jag håller me

Sv: Mora IK - Brynäs IF
jimmy_90_bif: kom igen nu brynäs

Sv: Mora IK - Brynäs IF
AAAHH vilka kassa kommentatorer .. såååå tråkiga ;S

Sv: Mora IK - Brynäs IF
MadDog: bp nu för brynäs Ove MOLIN, utv

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Nu är det på tiden att måla i PP!!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Vrider och vänder........

Sv: Mora IK - Brynäs IF
få se 2-0 i pp nudå!!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Solklar utvisning!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Åke Strömmer rulade

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Underbart skönt och viktigt med att vi tar ledningen. Nu tar vi tre poäng!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Defenetivt, så vi inte bara kan hålla på Månsson/Bäckis.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: verkar vara i gammal god form igen...

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Viktigt att han kommer igång.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Och Lind fortsätter att producera.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Micke Lind är tammefan på G!!! ;D;D

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Och det var den också,jag hade rätt!!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
YEEEEEEEEAH

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Jaaaaaaaaaaa

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Ja,jag tyckte den var inne:-)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: Solklart mål härifrån:-))

Sv: Mora IK - Brynäs IF

sylf:
Då blir det spelarbussen!


Sv: Mora IK - Brynäs IF
Han ska ringa :O

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Videokoll!!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Proffsigt efternamn. Annars suger han

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Kan man få till automatisk uppdatering på den här sidan på nåt jävla vis??

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Metal Guru: Malte Steen? är det Tomas Steens syrra?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf:
Nu får ni allt visa Malte Steen lite respekt.
Annars punkterar vi matchen nu i början på andra. Eller spelarbussen, om inte förutsägelse #1 skulle slå in.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
74050: Det är inte Malte Strömmer då? Åkes farfar.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
power81: Tror bisittaren heter Malte (Gänger?) och han briljerar

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Vad är det för loosers som kommenterar på webben?? Mads Hansen från danmark....lol

Sv: Mora IK - Brynäs IF
74050: Malte Gänger?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Sperrle verkar het idag :)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
MadDog: Sämre än Mac Gänger ja han är sämre än Mac Gänger. Sämre än Mac Gääääääääääängeeeeeeeeeer

Sv: Mora IK - Brynäs IF
jimmy_90_bif:

Nej!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Sperrle håller kvar Brynäs i matchen enligt webbtomtarna, konstant Brynästryck första 10 och sen två chanser för Mora, tomtar som sagt var.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
mattias - 74: kom igen nu brynäs

Sv: Mora IK - Brynäs IF
MadDog:

Gesunda tror jag det heter om jag inte är ut eoch cyklar !!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
arnio: Är det inte i mora det finns ett tomteland?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
jimmy_90_bif: bp nu för brynäs

Sv: Mora IK - Brynäs IF
hahaha vilka tomtar som snackar..

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: bp nu för brynäs

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Nu spöööar vi MIK.

« · 779530 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)