1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Mora IK - Brynäs IF


Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Ove gjorde ju två så varför inte.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
ekan68: Mest mål i hela ES .. känns bra! Nu tar vi Frölunda på Torsdag!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Huge: På tal om sköna kommentarer: "Vem som helst här i hallen skulle nog kunna göra mål när Bäckström är på isen"

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: 4-3

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Huge: Kommer ihåg "svagt" själv när vi krälade i botten :-)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Tabellen just nu:
S V O F VÖ GM IM P
1 Timrå 17 12 2 3 1 48- 30 39
2 Linköpin 16 10 0 6 0 49- 35 30
3 Brynäs 17 7 7 3 2 52- 42 30
4 HV 71 16 8 4 4 1 49- 45 29
5 Färjesta 16 7 5 4 1 49- 45 27
6 Modo 16 6 4 6 2 39- 42 24
7 Djurgård 17 6 4 7 1 45- 41 23
8 Luleå 17 6 2 9 1 44- 48 21
9 Mora 17 6 2 9 0 43- 46 20
10 Skelleft 17 6 2 9 0 44- 55 20
11 Frölunda 16 3 4 9 0 34- 47 13
12 Malmö 16 2 4 10 0 27- 47 10

Sv: Mora IK - Brynäs IF
sylf: det sket sig.. Indianerna vann på OT 4-3

Sv: Mora IK - Brynäs IF
arnio: Bäckis spelar alltid i en egen dimension, men tre mål av föredettingarna värmer.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Omvända världen och lite ovant för göteborgarna. Hört från webben:
"Det positiva för Frölunda och Malmö är att Mora förlorade idag, vilket innebär att både lagen i Scandinavium tar in 1 p på dalalaget..."

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Det lät som att Bäckis dominerade en del också..

Sv: Mora IK - Brynäs IF
rafalski: Åflest mål i Elitserien har Brynäs gjort: 52 mål!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Stabilt, nu har vi tagit "måste" poängen på bortatouren. Känns som det kan ramla in fler. Gamlingarna dominerar och Sperrle säker.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: 3-3 där nere och ingen extrapinne vore kanon

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Fundamentals: Jo lie Bi är jag nuförtiden.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
1-4 . 3p . Molin 2mål . Skitskönt! . Tack och godnatt ; )

Sv: Mora IK - Brynäs IF

arnio:

3-3, full tid, och sudden att vänta


Sv: Mora IK - Brynäs IF
arnio: Jag måste säga att det var ganska optimistiskt av dig, men är man Biceksuell så är man...:)...du är väl...?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
arnio: 3-3 efter 60 min..

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Hur gicke det för Indianerna då?

Sv: Mora IK - Brynäs IF

GävleLasse: Ring och väck 20 Lindgren. om han nu inte är i Mora ikväll.

Kul för Gusten, först seger och sedan pulsa genom snön mot Orsa med halvtaskiga snöskor på fötterna :-))


Sv: Mora IK - Brynäs IF
Jester: skönt

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Härlig seger ikväll och 3 skööööna pinnar!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Fan vad skönt! Nu kommer man somna gott...

Sv: Mora IK - Brynäs IF
brynasaren: ja det är möjligt...Kanske det finns nån statsrunkare som kan komma med fakta?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Jag tippade 1-9 men 1-4 är ju ok också..

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Så putsade vi till målskilnaden lite också

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: Senast han gjorde mer än ett mål...hm...kan det vara när han satte 3 på Luleå för 2-3 år sedan kanske?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: jadu omöjligt å veta

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Underbart med 4-1 och tre härliga poäng i svårt match. Nu har vi ett riktigt bra läge inför dom två kommande matcherna.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Plocka fram historieböckerna :-)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
74050: kan tyckas.....

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Falken: Du fick det du önskade, Molin tvåmålsskytt, när hände det senast ?

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: Molin tvåmålsskytt.. när hände det senast???

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Molin igen ;D;D

Sv: Mora IK - Brynäs IF
power81: Nu borde vi ha en hyfsad chans att vinna

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Jaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Falken: GAME SET MATCH. Lite turligt men alla räknas :-)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Falken: spiken i kistan... ;)

Sv: Mora IK - Brynäs IF
1-4!!!!!!! ;D

Sv: Mora IK - Brynäs IF
PP nu. Dags att sätta 4-1 och avgöra.

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Fyfna blir tuuuufft mot HIF!!

Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Mm precis....därför starkt att spela ganska okej ändå

Sv: Mora IK - Brynäs IF
brynasaren: de har all fokus på cupen nu...

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Nästa helg blir det råsunda för svenska cupen, sedan direkt till globen för monster jam....

Sv: Mora IK - Brynäs IF
Ännu inget pp-mål, kom igen nu Bäckis...

Sv: Mora IK - Brynäs IF
brynasaren: Ok bra det iaf

Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: Japp tyvär men Gefle gjorde en hyffsad match ändå.

Sv: Mora IK - Brynäs IF

27-19 i skott efter 13,21


Sv: Mora IK - Brynäs IF
Hammarby IF - Gefle IF 1 - 0 SLUT

Pinones Arce 76'

;/

Sv: Mora IK - Brynäs IF

GävleLasse: Beställ en slutsignal nu innan man spyr....

oavgjort i botten....


« · 779666 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)