Namnförslag
« Föregående · 452933 Till forumet
Sv: Namnförslag
Huge: Köper nog Arn som nic till Arnason...iaf bättre än Phillips eller Timonen ;)
Skämt o sido så skulle man väl kunna kalla Timonen för Timo kanske? Phillips för PH...nää det är ju upptaget ;)
Skämt o sido så skulle man väl kunna kalla Timonen för Timo kanske? Phillips för PH...nää det är ju upptaget ;)
Sv: Namnförslag
Huge: Köper ditt nic på Arnason helt å hållet.
Phillips= "Dr.Phil"-för att han rättar till allt på isen. Nej, skojar bara!
Timonen="Manpower"-för att han gör ett tillfälligt jobb med kvalitet?
Phillips= "Dr.Phil"-för att han rättar till allt på isen. Nej, skojar bara!
Timonen="Manpower"-för att han gör ett tillfälligt jobb med kvalitet?
Sv: Namnförslag
Kahn: "Dr Phil" låter ju skitbra tycker jag. Löser problemen på isen, som sagt.
Taget.
Timonen får bli "Timmen".
Timmen är slagen för motståndarforwards. Ingen djävel släpps över blå...
Taget.
Timonen får bli "Timmen".
Timmen är slagen för motståndarforwards. Ingen djävel släpps över blå...
« Föregående · 452933
70 Rodrigues: Ja varför inte? Då behöver dom dessutom inte spräcka övriga femmor där han isf kunde tänkas ingå.
Arn är ju en playmaker i första hand men tydligen också en inte helt oäven målskytt.
Som synes, mitt förslag på Arnasons nya nic var "Arn".
Några andra förslag?
Phillips?
Timonen?