Nedräkning...
« Föregående · 558971 Till forumet
Sv: Nedräkning...
Tigger: Den mest intressanta spelaren har du glömt i din uppräkning. Kom ihåg att kolla in Mattias Månsson! Det är klippet som Brynäs gjort.
Sv: Nedräkning...
El Aka Ali: Detta hör inte till detta ämne, men jag har nytt mobil nummer nu så den som vill kan höra av sig till mig om någon vill ha mitt nya nummer
Sv: Nedräkning...
Någon som vet när Brynäs går på is imorrn? Jag tänkte gå dit, någon annan som är sugen?
Sv: Nedräkning...
AD: Var ligger B-hallen?
Lägg gärna upp korten bland dina filer på HS eller skicka en länk eller nåt...
Lägg gärna upp korten bland dina filer på HS eller skicka en länk eller nåt...
Sv: Nedräkning...
83 Liljegren: B-Hallen ligger mittemot Gavlerinken mot gaveln där spelaringången finns.
Det kommer att komma ett repotage från träningen på Brooklyn Tigers hemsida med text och bild. Vi är ett gäng som kommer vara där och det vore självklart kul om så många som möjligt komma dit och visa sitt stöd redan nu.
-HF
Det kommer att komma ett repotage från träningen på Brooklyn Tigers hemsida med text och bild. Vi är ett gäng som kommer vara där och det vore självklart kul om så många som möjligt komma dit och visa sitt stöd redan nu.
-HF
Länkar:
http://www.brooklyntigers.se
http://www.brooklyntigers.se
Sv: Nedräkning...
HF: OK gött då hittar jag säkert :D
Får kolla in på BT´s hemsida sedan då... hoppas att dom presenterar spelarna som dom gör i Skellefteå eller nåt skoj.
Får kolla in på BT´s hemsida sedan då... hoppas att dom presenterar spelarna som dom gör i Skellefteå eller nåt skoj.
Sv: Nedräkning...
83 Liljegren: Japp ska lägga upp bilderna nånstans om det blir HS, BT eller på min server "står skrivet i stjänorna" (Ännu ett kebreferat)
Sv: Nedräkning...
83 Liljegren: Jäkligt synd. Hade faktiskt varit riktigt roligt att åka och kolla in främst dom nya spelarna. Dock så ska man ju ut på golfen istället.
Sv: Nedräkning...
Usch att vara uppe så här tidigt är inget jag rekomenderar, men illa är man tvungen när man inte har nå körkort och cykeln är stulen så man får promenera till Gavlerinken...
Sv: Nedräkning...
AD: Har inte kunnat sova en minut i natt, riktigt tråkigt och så ska man ju snart spela golf. Hur orkar jag det egentligen??? sääääng, sooova, zzzzzzzz....
Sv: Nedräkning...
Fattar det inte. Om cirka fem minuter börjar den säsongen, känns det som i alla fall. Solen lyser riktigt varmt genom fönstret, och här ska mina kära Brynässpelare in i en ishall och träna på is, otroligt. Har gått riktigt snabbt, usch va livet går...
Sv: Nedräkning...
83 Liljegren: Presentera spelarna i B-hallen? Trodde att ispremiären för Brynäs var större än så! Hur mycket folk brukar komma på Brynäs Ispremiärer? AD du kan väl rapportera :)
Sv: Nedräkning...
Fanzin: Har precis fått rapport om att det var ungefär 10-15 st på dagens ispremiär!!!!!
Sv: Nedräkning...
rackham: Skadorna kommer, var så säker. Men förhoppningsvis så kanske det dröjer ett tag med tanke på att träningen är upplagd på ett helt annat sätt den här säsongen, dom är nog inte så tröttkörda när säsongen börjar!!
Sv: Nedräkning...
70 Rodrigues:
Det är i slutspelet man skall vara som bäst, har jag hört.
29 man på isen idag inkl juniorerna Morin, Strid, Blomqvist och Sunna och tre målvakter.
Det är i slutspelet man skall vara som bäst, har jag hört.
29 man på isen idag inkl juniorerna Morin, Strid, Blomqvist och Sunna och tre målvakter.
Sv: Nedräkning...
rackham: Tyvärr så har dom ju inte fått chansen att visa det dom senaste säsongerna så vi får väl hoppas att det blir ändring på det den här säsongen!!
Sv: Nedräkning...
Obekräftade rapporter säger att de meddelar på telefonsvararen på SIK:s kansli att de har semester och återkommer den 25/7. Hepp!
1. De vill inte ha någon publik på onsdag.
2. De har fullt upp att sälja biljetter och har inte tid att ändra meddelande på svararen.
3. SSK har köpt alla biljetterna för att chocka Brynäs i första matchen. Hallin är en riktig räv...
Vad ska man tro på, tro på...
1. De vill inte ha någon publik på onsdag.
2. De har fullt upp att sälja biljetter och har inte tid att ändra meddelande på svararen.
3. SSK har köpt alla biljetterna för att chocka Brynäs i första matchen. Hallin är en riktig räv...
Vad ska man tro på, tro på...
Sv: Nedräkning...
70 Rodrigues:
Kan ju bero på att fokus har varit en match i taget istället för att se utveckling över hela säsongen.
Kan ju bero på att fokus har varit en match i taget istället för att se utveckling över hela säsongen.
Sv: Nedräkning...
70 Rodrigues: Jo du har rätt, skadorna kommer alltid för Brynäs.
Värst av allt är väl att Brynäs två bästa spelare, Sulku resp Dackell fortfarande håller på med rehabträning. Orolig för Sulku, utan honom har vi ingen back av klass överhuvudtaget (sorry Sjödda).
Värst av allt är väl att Brynäs två bästa spelare, Sulku resp Dackell fortfarande håller på med rehabträning. Orolig för Sulku, utan honom har vi ingen back av klass överhuvudtaget (sorry Sjödda).
Sv: Nedräkning...
rackham:
De har öppet till kl.17 på eftermiddagarna på SIK:s kansli på Jernvallen, jag fick mailsvar ifrån dem. Där säljer de biljetterna.
De har öppet till kl.17 på eftermiddagarna på SIK:s kansli på Jernvallen, jag fick mailsvar ifrån dem. Där säljer de biljetterna.
Sv: Nedräkning...
Tigger:
Hallin har säkert något med det att göra också :-)
Nu kanske de öppnar telefonen också, snart.
Men tack för informationen!
Hallin har säkert något med det att göra också :-)
Nu kanske de öppnar telefonen också, snart.
Men tack för informationen!
Sv: Nedräkning...
Tänkte bara säga att en utförlig rapport av dagens isträning har lagts ut på BTs sida, direktlänk här: www.brooklyntigers.se/index.php?page=nytt&id=25
Sv: Nedräkning...
AD: Håller med Rackham.
Kul för en som bor långt borta att se hur det var på första träningen.
Kul för en som bor långt borta att se hur det var på första träningen.
Sv: Nedräkning...
rackham: Brooklyn Tigers har ett antal biljetter till matchen på onsdag i fall du inte har vägarna förbi Sandviken innan. Hör av dig på [email protected] eller ring vår nya resetelefon 076-8368254. Se där, ytterligare en fördel att vara med i Brooklyn Tigers ;)
Kallt var det i B-hallen idag ;) och uppgiften på 10-15 personer som var där och beskådade premiären stämmer nog rätt bra, men räknar man bort kanslipersonal mm så var det nog knappt tio men det var i och för sig en hel del som inte var lika tappra som oss som stod där hela träningen. AD var självfallet tapprast som inte gick ut i solen alls under de två timmarna ;)
Det finns en hel del fler bilder under vårat Fotoalbum också, runt 110 bilder tror jag, med varierande kvalitet och innehållsrikedom.
Kallt var det i B-hallen idag ;) och uppgiften på 10-15 personer som var där och beskådade premiären stämmer nog rätt bra, men räknar man bort kanslipersonal mm så var det nog knappt tio men det var i och för sig en hel del som inte var lika tappra som oss som stod där hela träningen. AD var självfallet tapprast som inte gick ut i solen alls under de två timmarna ;)
Det finns en hel del fler bilder under vårat Fotoalbum också, runt 110 bilder tror jag, med varierande kvalitet och innehållsrikedom.
Länkar:
http://www.brooklyntigers.se
http://www.brooklyntigers.se
Sv: Nedräkning...
AD: Eftersom Brynäs själva är ganska dåliga på att ta bilder från matcherna vore det kanske en idé att ta några då också? Bilder är ju alltid skoj...
Sv: Nedräkning...
Tycker förresten Bergfors såg både stor och snabb ut idag så jag hoppas dom ger honom kontrakt när hans TO-kontrakt går ut för jag tror han gör sig bra i ES. Han bidrar till lite tyngd på backsidan men verkar ändå snabb och rörlig.
Sv: Nedräkning...
HF:
Tack för informationen!
Ni har startat säsongen med en våldsam offensiv :-)
Kul!
Tack för informationen!
Ni har startat säsongen med en våldsam offensiv :-)
Kul!
Sv: Nedräkning...
83 Liljegren: Ja du vi får se, en sak är åtminstone säkert. Jag skulle få det svårt att ta bilder under matchen
Sv: Nedräkning...
85E-Martinsson: Under 2pucksövningen noterade HF något jag missade, att han la bort ena pucken för att trixa med en i taget, hoppas det är svaret på din fråga. (En liten rackare är vad han är :) )
Sv: Nedräkning...
Är det någon, t.ex. AD &/ HF som ska till matchen mot kringlorna och har möjlighet att plåta lite och skriva ett kort reportage om matchen och våra lirare?
Sv: Nedräkning...
83 Liljegren: Du kan vara lugn, det kommer att komma ett reportage från den matchen med :) snacka om att jag längtar, 6dagar kvar tills hockeysäsongen börjar igen
Sv: Nedräkning...
AD: Usch, kan fan inte fatta det. Har suttit och stirrat på mina biljetter i två månader och bara längtat efter att få se hockey igen...
« Föregående · 558971
Detta djup den flydde ned till när kvalserie-pärsen var avklarad, då varje sann BIF-supporter kände sig som om någon spelat harpa på hans/hennes nerver.
Men nu är det snart dags igen, det är inte långt kvar tills man får känna doften av ishall och Ove Molins svettiga 21:a igen.
Jag längtar efter att få se alla nyförvärv in action, de är ju hela 8 st(Bäckström inräknad).
Är Aarnio så tuff som man hoppas? Kommer Spets att kunna vara grym även i Elitserien? Väger Sundqvist tillräckligt mycket? Får vi se Almtorp blomma ut i Brynäs? Är någon av våra try-out backar något att ha?
Det finns många frågor man vill ha svar på...
Ses i Sandviken den 10:e!