Nicklas- The kid...... (Spyr)
827237 · Nästa » Till forumet
Sv: Nicklas- The kid...... (Spyr)
Ja, det är verkligen löjligt. Typiskt att påhitt av gamla gubbar/kärringar som tror att de har kommit på något häftigt som ungdomar gillar :)
Nicklas- The kid...... (Spyr)
Kan inte nån som orkar förklara för Pucko & Co att detta tema är det mest löjeväckande man läst i en dagstidning.
Jag mår illa varje gång jag slår upp sportsidan och ser larvet i ögonvrån. Försöker undvika att läsa. Nicklas själv har också uttryckt att han tycker det är larvigt.
Vems idé är detta?
Kan ju iofs misstänka en viss krönikör........ Hm.....
Jag mår illa varje gång jag slår upp sportsidan och ser larvet i ögonvrån. Försöker undvika att läsa. Nicklas själv har också uttryckt att han tycker det är larvigt.
Vems idé är detta?
Kan ju iofs misstänka en viss krönikör........ Hm.....