Nikolishin ! :)
« Föregående · 637248 Till forumet
Sv: Nikolishin ! :)
90Steen_: "tkr" Den förkortningen står väl för tusen kronor, eller är det jag som totalt missförstår det nya och "enklare" sättet att skriva?
Sv: Nikolishin ! :)
hoppas han kommer i såfall tror jag att det blir ett slutspel...hoppas ändå på slutspel men..
Sv: Nikolishin ! :)
men vi måste börja vinna på borta plan för att vi ska kunna kom till slutspel och även i slutspelet..
Sv: Nikolishin ! :)
Bif_FANS: Skulle vara otroligt om han kom!
men jag tror inte det är nån risk att han kommr hit!
men jag tror inte det är nån risk att han kommr hit!
« Föregående · 637248