1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Nu kommer segern!

136985 · » Till forumet

Sv: Nu kommer segern!
Smurfen: Dream On... eller Wake up...!!!

TIK-POWER-THE RED MACHINE

Sv: Nu kommer segern!
Huge: Allt att vinna och inget att förlora....

TIK-POWER -- THE RED MACHINE

Sv: Nu kommer segern!
TimråIkPower: Ni har inte vunnit i Gävle se´n Sundsvall brann och ni lär nog få vänta till nästa eldsvåda av samma format....

Sv: Nu kommer segern!
Gurravictor: Håller med dig.....försök hänga med. Mitt tips
BIF-TIK 1-4

FORZA TIMRÅ!

Sv: Nu kommer segern!
Smurfen: Lycka till mot Timrå.............försök hänga med när Timrå trampar igång.....

Sv: Nu kommer segern!
mike66: Tänk på att säsongen är LÅNGT från över, ÄN har ni inte vunnit SMguld...

Sv: Nu kommer segern!
westerlind:

Är som jag alltid har sagt, inte nog med att ni numera även är både talanglösa som mållösa. Ni är även nästan poänglösa både i era inlägg som i ES-tabellen.

Läste också någonstans härnere att det var någon som tyckte att Timrå var överreklamerade inför denna säsong?

Tips: BIF - TIK......2 - 3 (str)

Sv: Nu kommer segern!
MmmM, måste säga att det va liute småttonödigt att tappa sååå mycket.. men det är ett steg i rätt riktning..Wågström och Soling låntids skadade.. Där måste Noskelainen hitta två skridsko starka killar med målsinne och bra självförtroende... så att brynäs kan bölrja nsurra 4a femmor igen!!

Sv: Nu kommer segern!
Smurfen: Hahaha, det är ju MITT tips...

Sv: Nu kommer segern!
Smurfen: HEHE till låt mig små le :-)

Nu kommer segern!
1 poäng är alltid en poäng. Matchen mot Malmö är ett glasklart steg i rätt riktning. Men visst, Brynäs är ett lag utan självförtroende och i sådana lägen strular det alltid till sig. Malmö är ett skitlag, men de brukar ha marginalerna på sin sida på hemmaplan. Petrasek och Wahlberg, två riktiga stjärnor slog till...

Det största problemet i Brynäs just nu stavas FÖRSVARET. Djoos gjorde bort sig igen. Han är en säkerhetsrisk av megaformat. Hur många chanser ska han få egentligen? Borde han inte lyftas av planen och förpassas till Valbo eller Tierp istället? Ersätt med vad som helst, men inte ålderstiget, nästan ruttet fläsk...Och så har vi MOLIN. Var håller han hus egentligen? Nu är det dags att börja producera, eller är han inte kapabel till det utan Bissett vid sida?

Men det är långt ifrån kört! Räddningsplankan stavas Timrå. På tisdag smäller det i Gavlerinken. Brynäs segar sig upp ur svackan och slår det överreklamerade rödvita gänget. Det är slut på flytet för Timrå, nu kommer raset för deras del.

Jag tippar urladdningsmässiga 7-2 till BIF. YES! Nu jävlar...

136985 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)