Ny målvakt?
« Föregående · 67711 Till forumet
Sv: Ny målvakt?
och vilken klubb skulle Juha Lind gå till om han inte stannade kvar i ssk..? inte brynäs va?
Sv: Ny målvakt?
Neee! Jag tycker han ska gå till LHC ja..om nu bara vi ville lägga ett bud på honom vill säga..
Sv: Ny målvakt?
hcpirates och mini myran!
Internt chattande kan ni sköta vid sidan av. Använd GB:n konstruktivt i stället.
Internt chattande kan ni sköta vid sidan av. Använd GB:n konstruktivt i stället.
Sv: Ny målvakt?
FreddeG:
Får jag fråga en sak innan du blir arg?
Vem är er bästa spelare?
och en fråga till..om du vet detta asså..
Hur många säsonger har ni spelat i eliten?
Får jag fråga en sak innan du blir arg?
Vem är er bästa spelare?
och en fråga till..om du vet detta asså..
Hur många säsonger har ni spelat i eliten?
Sv: Ny målvakt?
Jag tycker att M.Pettersson ska vara bänk nötare nästa säsong.Asplund ska spela för Tierp en säsong tycker jag.Första målvakt tycker jag att man ska satsa på Hammarbys Jocke Persson.
« Föregående · 67711
Sen är Kristofer Ottosson+ Juha Lind utan kontrakt.