Ny skada på Kyrö
210671 · Nästa » Till forumet
Sv: Ny skada på Kyrö
65 Selander: Bedrövligt rent ut sagt. Sandlin fick sparken säsongen 95-96 och är alltså fortfarande avlönad? Varför har man inte ens försökt få något tillbaka för pengarna? Det känns som ett tydligt exempel på vad som gör Brynäs så jävla amatörmässiga: Man låter personliga schismer gå för kunnande.
Ny skada på Kyrö
Enl GD så har Kyrö skadat axeln dom vet inte ännu hur svårt det är.
Det stär åven i GD att Brynäs fortfarande avlönar Melin, Sandlin och Esko.
Följ länktipset så får ni veta mera.
Det stär åven i GD att Brynäs fortfarande avlönar Melin, Sandlin och Esko.
Följ länktipset så får ni veta mera.