Ny Sportchef
« Föregående · 1622845 Till forumet
Sv: Ny Sportchef
Ove Myling:Kanske blir en överraskning; Roger Melin tex. Men det blir väl Sjödda, suck!
Sv: Ny Sportchef
Nu kan man snacka om överraskning i fall de skulle presentera Gozzi.
De kanske har lagt ut dimridåer för att dra folk till presskonferensen?
En ännu större överraskning skulle vara om de presenterade Sundlöv
som den nya sportchefen.
Lite spännande ändå om de kan få till en presskonferens där ingen
på förhand kan vara säker på vem som ska presenteras.
De kanske har lagt ut dimridåer för att dra folk till presskonferensen?
En ännu större överraskning skulle vara om de presenterade Sundlöv
som den nya sportchefen.
Lite spännande ändå om de kan få till en presskonferens där ingen
på förhand kan vara säker på vem som ska presenteras.
Sv: Ny Sportchef
Enaranger: Loob som bonus tar han med sig Wallin och Trygg, Trygg tar Andersens plats som istället drar till Leksand.
Glad sommar
Glad sommar
Sv: Ny Sportchef
Gozzi o Bengtzen var två av tjugo8:s förslag i höstas...
11.00 har Karlskrona pressträff om förändringar i sportorganisationen. 11.00 har Brynäs pressträff, anledning okänd. Bengtzén!?!?
+ 1
Sv: Ny Sportchef
Dr Spec: Det vore en himla besvikelse och bara späda på snacket om att Brynäs är en enda stor kompisförening.
Redigerad kommentar
Sv: Ny Sportchef
70 Rodrigues:
Shit! Killen körde alltså Bofors i 14 säsonger...!!!
Han är ju bevisligen bra på värvningar runt top-AS-nivå...passar nog Brynäs kostym...
Mer än att fundera på om man ska stanna vid 200'/mån för Janmark el om man ska gå med till 300'/mån...
+ 1
Sv: Ny Sportchef
Honken: Blir spännande om en kvart här då.. imponerad av dig tjugo8.
Bengtzėn är erkänt duktig och med en större budget så kan detta bli bra
Bengtzėn är erkänt duktig och med en större budget så kan detta bli bra
Sv: Ny Sportchef
tjugo8: Tro om Stefan (om det nu blir han) kan få med sig någon spelare till Bif? En sista back kanske vi skulle kunna ta från BIK?
Sv: Ny Sportchef
+ 2
Sv: Ny Sportchef
Rodrigo: Var inte Karlskrona ett riktigt bottenlag säsongen innan 13/14? Tyder på att han har rätt bra koll i och med att de blev topplag i AS. Känns bra!
Sv: Ny Sportchef
tjugo8:
Tack för länk!
Inte hört, men läser i länk ”sportchef i shl”?
Jag bryr mig inte överdrivet om organisation och sånt så jag kanske har missat något men är hon inte bara formellt SC för sdhl och alcen för shl?
Kan någon förklara?
Är det styrelsens gyllene väg att lösa kangas åsikt om alcen i början eller är det bara felskrivet?
Tack för länk!
Inte hört, men läser i länk ”sportchef i shl”?
Jag bryr mig inte överdrivet om organisation och sånt så jag kanske har missat något men är hon inte bara formellt SC för sdhl och alcen för shl?
Kan någon förklara?
Är det styrelsens gyllene väg att lösa kangas åsikt om alcen i början eller är det bara felskrivet?
« Föregående · 1622845