Nytändning!
« Föregående · 403364 Till forumet
Sv: Nytändning!
65Selander: Hmm, hur sjutton har ni fått på Nils ett par skridskor?
Förresten, det där med att Brynässpelare ser heta ut på försäsongen är väl inte ovanligt, men även den där solen lär väl gå i moln illa kvickt. Bara synd att man inte vinner ett SM-guld på resultatet i de matcher som spelas under försäsongen... ;)
Förresten, det där med att Brynässpelare ser heta ut på försäsongen är väl inte ovanligt, men även den där solen lär väl gå i moln illa kvickt. Bara synd att man inte vinner ett SM-guld på resultatet i de matcher som spelas under försäsongen... ;)
Sv: Nytändning!
Paddan: Håler med ang matcherna på försäsongen ;-)
Tror att det var för två år sedan vi vann allting på försäsongen!
Lugano, Mästarcupen mm sedan så började ES och vi vann tre raka innan allting rasade!
ps/Har du set till Olle Merx?
Tror att det var för två år sedan vi vann allting på försäsongen!
Lugano, Mästarcupen mm sedan så började ES och vi vann tre raka innan allting rasade!
ps/Har du set till Olle Merx?
Sv: Nytändning!
65Selander: Se där, jamen det är väl bara att fortsätta med det där med att vinna allt på försäsongerna. Då ser det ju riktigt intressant ut. ;)
Nepp, Olle har inte synts till, men han jagar väl allehanda löst folk på Playa de Köpmanholmo
Nepp, Olle har inte synts till, men han jagar väl allehanda löst folk på Playa de Köpmanholmo
« Föregående · 403364
Nu på torsdag så är det dags för en ny match och då skall Dacke stå på is igen!