1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779499 inlägg · 7967 ämnen

Obra dag!


Obra dag!
Lundström skadad.
MoDo-Brynäs 2-0
Brynäs-Skansen J20 1-4
Håhå jaja...

Sv: Obra dag!
gordo: Ajaj... Örebros målvakt kanske borde börja se sig om efter ett lite mer permanent boende i sta´n....

Sv: Obra dag!
Huge:
Är det upp till Lodén så bränner han säkert bocken bara han får spela...

Sv: Obra dag!
gordo: Är den uppbyggd igen? :-)

Vad jag vet är väl Lodén förstemålvakt i Örebro. Blir Lundström borta en längre tid, kan det ju bli kärvt. Måtte inte Korhonen nu gå och halka på ngn isfläck under julledigheten..... *ryser*

Sv: Obra dag!
Menar ni Lundström er andremålvakt?

Sv: Obra dag!
fd: Jovisst. Tord Lundström är nog inte aktiv längre.... :-)

Sv: Obra dag!
Tänkte fråga alla er som var i kempis igår (brooklyn tigers främst) om det var bra drag på borta stå igår samt hur många var ni i klacken igrår?

Sv: Obra dag!
Lothar: Bortaklacken var full godkänd. Lyssnade man så hörde man dem.

Sv: Obra dag!
NuMo: Och hur godkänd är Westerlind :-)

Sv: Obra dag!
70 Rodrigues: Han var nästan vaken när jag träffade honom efter första. Han hade väldigt brottom då han trodde att någon bil hade glömt lyset på på parkeringen. Resten hörde jag inte, tungan verkade tjock och otymplig på honom.

Sv: Obra dag!
70 Rodrigues: Westerlind får godkänt. Han var ju här i alla fall och inte där.

Sv: Obra dag!
70 Rodrigues: Eftersom du inte kom hit så lägger jag ut en bild på dig.
[bild]www.sportforum.se/images/smiles/tomte/Xpepparkaka.gif[/bild]

Sv: Obra dag!
Frisco: Har ju sina anledningar att jag inte var på plats. Inge kul att fest när man har feber o ont i halsen m.m. Det går fler tåg c52901 vad det nu va :-))

Sv: Obra dag!
Frisco: *ASG*! Härlig bild, du har fångat mig perfekt :-))

Sv: Obra dag!
NuMo:

Hur menar du: att bortaklacken var fullt godkänd, eller både full och godkänd? Hemmaklacken fick o-godkänt, för det lät fan inte bra när de inte hade ordinarie trummis...

Sv: Obra dag!
Juniorerna tycks torska mot vilket lag som helst (dvs. aik). 4-5 idag.

Sv: Obra dag!
Lilljanne: Ingen återväxt att hoppas på heller, med andra ord. Och därmed inget "gratis" i spelarhänseende för framtiden, alltså. Det är hårda bud för vår fattiga förening...

« · 350855

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)