OFLYT!!!
« Föregående · 65650 Till forumet
Sv: OFLYT!!!
tycker det verkar hopplöst...bif har inte flytet(självförtroendet)
när bif spelade final för några år sedan hade man flytet
nu tvingas man spela mot en bra motståndare och även ett oflyt..
alla som såg matchen idag kan intyga att bif var bättre..gjorde allt rätt, vid fbk,s kvittering så låg pucken på blå och balanserade...tidigare i perioden hade bif ett skott i ribban vid friläge...2-0 där så....
när bif spelade final för några år sedan hade man flytet
nu tvingas man spela mot en bra motståndare och även ett oflyt..
alla som såg matchen idag kan intyga att bif var bättre..gjorde allt rätt, vid fbk,s kvittering så låg pucken på blå och balanserade...tidigare i perioden hade bif ett skott i ribban vid friläge...2-0 där så....
« Föregående · 65650
mitt intryck är att brynäs får jobba sten hårt för varje mål men färjestad har ett otroligt flyt hela tiden...puckarna ramlar in hur lätt som helst. Detta är inte bif,s säsong skador och hela tiden en massa oflyt..hoppas det jämnar ut sig