Om d vill sig illa
« Föregående · 484948 Till forumet
Om d vill sig illa
o vi hamnar i kvalspelet! Det känns som man underskattar dom lagen även jag. Jag tycker att Brynäs har ett lag som borde dominera sådana matcher. Men som så många ggr så har de allt o vinna, Brynäs däremot har bara allt o förlora. Nu skall vi inte måla fan på väggen innan lagen är utplacerade för denna gång. Men tankarna finns ju där! Tror samt hoppas att "Mormor" plockar fram erkänt duktiga förvärv i nästa fönster så att magknutarna släpper lite grann iaf. Kämpa/kriga/fixa Brynäs och "Mormor"..
Sv: Om d vill sig illa
Roxio: Jag tror faktiskt Mormor skaffar 1 back och 1 forward, ej dyra fixstjärnor men ändå bra spelare.
« Föregående · 484948