1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779087 inlägg · 7967 ämnen

Omröstningen

492213 · » Till forumet

Sv: Omröstningen
65selander: Intressant omröstning! Den snor jag.

Sv: Omröstningen
munkas:
Långsiktighet, munkas?
Du tillhör en utrotningsartad art.

Men du har naturligtvis helt rätt!

Brynäs vinner inte SM-guld den här säsongen hur många giriga gnidare Mormor signar.

Däremot vore det smart att bygga laget för framtiden när vi får en säsong till skänks (dvs de andra lagen tänker 100% kortsiktigt!).

Klipp efterlyses.
Hjärnsläpp á la Sjökan undanbedes!

Bra, munkas!

Sv: Omröstningen
65selander:

Nej, jag anser det inte vara något problem som kräver att sökas för. Faktum är iofs att jag inte anser det vara något problem överhuvudtaget. Om du läser det jag kommenterade i omröstningen högt (med utropstecknet inkluderat) så kommer du nog också att märka att det låter lite lustigt. Kanske.

Idag lägger jag krut på lägenhetsstädning, det behövs verkligen.

Sv: Omröstningen
knaskamilla: Varför värvade man inte en het allsvensk spelare istället. Någon som gjort bra ifrån sig och förtjänat en plats i elitserien. Någon lovande spelare som man kanske kan ha nytta av även nästa säsong. När nu alla lags blickar är riktade mot NHL-lockouten kan man säkert göra riktiga klipp i våra egan serier. Det är säkert de flesta av dessa spelares dröm att få spela elitserien. Pengarna borde inte heller vara några problem eftersom både Boumedienne och Louvi inte längre har någon lön. Nu blir det ju likförbannat ingen konkurrens i laget och man får precis ihop till fyra femmor om alla är friska.

Sv: Omröstningen
knaskamilla: En fråga till dig du har aldrig prövat att söka för ditt problem ang att diu klagar på alla som skriver något fel.

I all välmening så tycker jag att du skall lägga krut på något väsentligt istället.

Sv: Omröstningen
65selander:

VA? Finns det fler BIFare som fått för många utropstecken?! Jag är mållös.

Sv: Omröstningen
knaskamilla: ang omröstningen så är jag oskyldig denna gång.

Sv: Omröstningen
Selander, gamle gosse... Jag gillar din omröstning. Fnissade till när jag tänkte mig någon politiker svara "Inga kommentarer!" på en fråga. Världen skulle allt bli lite roligare om folk skrek lite mer...

Sv: Omröstningen
65selander: Bindestrecket var ju ia lla fall rätt ;-)

Sv: Omröstningen
Stigsson:Det står ju nästan!!!

Sv: Omröstningen
Stigsson: Vad bråkar du om moring det står ju 2-2 :-)) (nu ja)

Omröstningen
Ursäkta en petig men blev det inte 2-2 mot LHC?

492213 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)