Örebro - Brynäs 2019-10-03
« Föregående · 1991292 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{8846}: Övertygande att tappa 3-0 till 3-3 är inte värst övertygande för mig speciellt inte hur stora delar av matchen var där vi va bättre!
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Forsberg 1978: Sen att komma tillbaka med 4-3, stärker nog moralen.
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Verkar inte bli någon Lundgren till Växjö, dom är nära att värva Ilari Melart istället!
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Forsberg 1978: Det var väl just det, att Brynäs var bättre större delen av matchen. Tycker du resultatet speglade matchen? Brynäs hade kunnat göra 4-5 mål efter 1a?
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Rätt i skallen!! 10 matcher tack...
Ska vi tro att han är tillbaka lagom till jul..
Ska vi tro att han är tillbaka lagom till jul..
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{8846}: Absolut MEN att tappa 3-0 till 3-3 är likförbannat inte övertygande iaf inte i min värld!
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
{2064}: Blind side? Han smyger ju dit från sidan innan han sätter in tacklingen.
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Zappaholic: Först smällen i ansiktet sen studsar huvet i isen, så ja...
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Zappaholic: Jävligt sen kan jag tycka. Sen sträcker han upp kroppen precis innan. Hoppas vi klarar oss från skada. Ölund sitter på bänken iaf👍🏻
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Gammal hederlig tackling i tinningen när pucken är på väg bort. Solklart i min bok
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Zappaholic: Hoppar in tacklingen och träffar huvudet. Ingen åtgärd.
Haha....
Haha....
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
DOMARNA ÄR SJUKA I HUVUDET SOM INTE BLÅSER AV SPELET DÅ ÖHLUND LIGGER DÄCKAD!!! Om Brynäs spelar Öhlund mer i matchen är de galna....
+ 4
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Ut och hugg och slå i 10 byten nu, Hoppa in i målisen och väck laget..
Vi blir helt nerpissade av både ÖRE och zebrorna...
Vi blir helt nerpissade av både ÖRE och zebrorna...
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
dAVydov: Det är den punkten som de borde kunnat ta Boucher för. Domarna skulle inför den här säsongen vara hårda gällande just det.
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
8-0 i skott, detta är det Brynäs man känner igen. Blandar och ger. 🤦🏻♂️
+ 2
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Klassiskt Brynäs att vi släpper in skitmål medan vi har momentum i spelet...
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Herr D: Får vi till långa anfall som vi fick nyss så ringer det snart...
Anmäl det där aset till DN...borde bli minst fem matcher på den tacklingen
Anmäl det där aset till DN...borde bli minst fem matcher på den tacklingen
+ 2
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Lindelöf är en tillgång i offensiv zon. Dålig på skridskorna men tycker ändå han tillför en hel del i spelet.
+ 1
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Domarna kan dra åt helvete den tacklingen på Ölund är solklart matchstraff!
+ 7
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Missade första minuterna, såg tacklingen på Ölund nu på repris. Hur är det inte matchstraff???
+ 2
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Pilen32: Domarna lät dessutom Örebro spela runt under en längre tid, spelet blåstes inte av. Antyder nästan att de trodde Ölund filmade?
+ 3
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Fan den där tacklingen... ingen rolig repris att kolla på. Domarna är vidrigt dåliga som bedömer den som ok.
Blir så förbannad..
Blir så förbannad..
+ 8
Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Aldelles för mycket spel i sarghörnorna i ställe för att gå mera rakt pä.
« Föregående · 1991292 · Nästa »
Heja Brynäs, ta dom gnälliga jävlarna rätt upp och ner bara...!