Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
« Föregående · 2029418 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8992}:
Är det bänkade spelare från andra lag Sundlöv ska värva tycker du?
Är det bänkade spelare från andra lag Sundlöv ska värva tycker du?
+ 3
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8846}: som ett brev på posten kommer slarvigt backspel, suck...
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8846}: Bud på 0-2 och sen ett jävla flytmål utan dess like. Suck...
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Klent och kladd, SPELA klart situationerna så slipper vi piss mål.
Mannberg åker med sin spelare igenom alla zonerna utan ens försöka vara först på pucken, sen cirkus och bara tur att det inte står 2-1.
AGERA Molin.
Just nu Örebro mot Ersson....
Mannberg åker med sin spelare igenom alla zonerna utan ens försöka vara först på pucken, sen cirkus och bara tur att det inte står 2-1.
AGERA Molin.
Just nu Örebro mot Ersson....
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Huge: Flytmål?? Århundradets turnover av Ingman precis innan.
+ 2
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Brynäsgubbe: Ingman har inte haft det lätt hittills ikväll, skärpning behövs.
+ 1
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Forsberg 1978: haha, vad fan håller backarna på med? Öik får stå 2 mot noll framför Ersson...
+ 1
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Forsberg 1978: Ja, nu känner man igen tigrarna. Hoppet står till Scott och Rödin, Scott och Rödin, Scott och Rödin.
+ 1
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Alltså Norin & Andersén vafan??!
Känns som dom spelar i 3 serier för högt IDAG IGEN
Bra utvisning.. & 2-1
Sen Mannberg lika het som en snögubbe..
RÖÖÖDDDAAA!!!
Känns som dom spelar i 3 serier för högt IDAG IGEN
Bra utvisning.. & 2-1
Sen Mannberg lika het som en snögubbe..
RÖÖÖDDDAAA!!!
+ 3
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
munkas: Ja det är ju ditt favoritlag så jag förstår att du e lycklig.
Fin utv Danielsson. Bänka honom
2-2 är väl inte game over även om du vill det.
Fin utv Danielsson. Bänka honom
2-2 är väl inte game over även om du vill det.
+ 3
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
munkas: offensivt är vi riktigt bra men backspelet är undermåligt.
+ 2
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{2064}: Måste försöka skeppa iväg Norin och Andersen nu. Otroligt låg nivå på dem.
+ 5
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Metalman: Räcker att Örebro vrider upp 0,2% så är vi chanslösa!
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
munkas: Ja, men även forwards yrar omkring som nackade hönor i egen zon.
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Forsberg 1978: Det ska bli lite roligt på lördag iaf när John Persson gör debut. 👍
+ 2
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Ständig: han är inte dum i huvudet men tyvärr är han blind, en inte allt för bra egenskap som hockeyspelare
+ 2
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Zappaholic: Icingpucken i sista minuten. Varför inte åka tre dec till?
+ 2
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{2064}: kan vi sätta in Hansen, Luovi och Huss (slutet av karriären) att matcha deras förstalina?
Gärna med Tuulola och Melker där bak.
(Avd nostalgi/det var bättre förr)
Gärna med Tuulola och Melker där bak.
(Avd nostalgi/det var bättre förr)
+ 5
Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Lunkan: Vi får trösta oss med att Örebro har snuskigt fula tröjor...
+ 7
« Föregående · 2029418 · Nästa »
Sundlöv värvade Jesper Olofsson till KHK. Sundlöv jobbade där och då med Ove Molin.
FBK petar i dagens match Ryno och Jesper Olofsson.
Jag blir inte alls förvånad om ryktet stämmer att Sundlöv vill knycka hit Olofsson.
Kom ihåg vem ni hörde det här först ifrån.