1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779107 inlägg · 7967 ämnen

Örebro vs Brynäs 1/3 2014


Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
brynäs08: När man inte vet vad man ska göra: Ta full fart mot mål :)

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Bra grejer händer när man driver PÅ mål istället för ner i hörnen!!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Huge: Bra där Brodin, rena tv-puckslyckan efter målet

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
SÅJA!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
brynäs08: Fast det där var bra... :) Härligt Brodin!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Brodiiiiiiiiiiiiin!!!!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
SH: jag håller med. Det ser ut som man inte riktigt vet vad man ska göra?

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
rafalski: Finns inget spel... Nordans kedja är ok, resten åker och ser ut som man vill att det ska ta slut

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Äntligen ett rätt från domarna.
Starky blir intryckt i kassen av en spelare som är före pucken in i målområdet.
Djoos borta, med vårt flyt är säkert både han och Bertil borta för resten av säsongen...

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Jösses.
Starky börjar mer och mer se ut som ett bollplank.
Rödin åker och glappar istället för att spela hockey, könns det igen?

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Skönt att Tommy är nöjd, det ger hopp om framtiden.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Ska Granis vifta så gör det då rejält eller skippa isdansar fasonerna.
Bara löjligt att dutta.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Jävlar så tråkig match. Är det inte vid den här tiden på säsongen som hockey ska vara roligt?

Ser mest jobbigt ut.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
haha nu heter jan brian sweeet :) tomtar

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
dreamland: Jo självklart men i det läget.... det är ju bara att gå ner och spela back om man tappar pucken. Men det klart, självförtroendet är i botten då räknar man i första hand med att tappa pucken och inte att det kan bli en målchans...

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Haha...
DP låser klubban nedanför handsken och får en tvåa.
Följs upp med ens Puck out.
Medflytet fortsätter...

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Lindström: Bra Dennis!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Kilström börjar likna en riktigt flopp. Att han dessutom gick till oss för att komma närmare Södertälje hjälper inte honom.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Rödin & Thure hetare än magma ikväll igen!!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
SH: Antagligen så åker han och byter just för att pucken är under kontroll och att PP precis är slut och det ska in en back istället för extraforwarden som spelar i PP-uppställningen

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
och Kenta går runt i båset och snackar, klappar spelare på axeln. Vår chef står som vanligt med armarna i kors, tuggar tuggummi och hoppas verkligen att vi vinner..

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
smallround: Vafan håller Enterfelt på med...? Full kontroll på puckeni pp då åker han och byter...

Redigerad kommentar


Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
...och varje gång jag uppmärksammar vår supervärvning Kihlström så är det när han tappar puck eller flippar bort något framför eget mål....

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Lyssnar på radiosporten och stör mig fruktansvärt på att sweatt uttalas " Här kommer Bill Sweeeeet...." Han är ju sjukt söt....

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014

alltså vad fan är det här? Det ser ut som ett möte mellan almtuna-troja ljungby...

DET GÄLLER FÖR FAN EN TOPP 6 PLACERING!!

Redigerad kommentar


Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Kom igen vi klonar ollas, vi lägger hela budgeten till nästa år på det :)

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
munkas: +1 på det!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Jesper Ollas skall vara kapten, sportchef och ordförande i Brynäs IF. En hjälte

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Huge: Cykloperna skriker till sig ett PP.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Zappaholic: Rönnmark fortsätter sin kräftgång.
Går på en jättediving....

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Nu ser det ut som vanligt i Bif zon igen.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Zappaholic: Bra Ollas!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Lindström: SAIK-LIF 7-0. Hahaha.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Nu förstår jag varför Rödins spel ser ut som det gör..
Han har brutit båda handlederna & fotlederna sen fått grå/grönstarr.

Men det är kul ivf att hans är med!!
I paralympis skulle han dominera i 2a linan!!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
maddog1970: Min analys också . vi har ett bra lag . det har dom visat flera ggr . felet tror jag ligger att spelarna inte har förtroende för tj och lyssnar inte han .

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Nu får det fan vara dags för tre pinnar!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Tommy tycker det är dags att spela i 60 minuter.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
maddog1970: jag menade några backar och Rödin så klart!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
BRYNÄS4EVER NR1: Med undantag av några backar tycker jag truppen ser bra ut...Felet måste ligga i coachningen.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Honken: Nu är vi 9a . bara hv kvar som ska passera oss så sässen komplett . tur att örebro inte kan komma ikapp . Synd för sunklöv och tj . en liten miss av ner byggnaden av ett klassiskt lag .

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
maddog1970: Lyxfällan är ingenting utan Oskar.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Brynäsgubbe:Leksand ligger under med 7 mål....Min dag är redan räddad!

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
3-1 till Örebro men Tommy har en oerhörd tro på det vi gör.

Han tillägger snabbt i intervjun efteråt att han är ganska nöjd med matchen också.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Bertil borta ikväll, ny misshandel

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Med tanke på att varenda människa på denna jord verkar ha gett upp matchen redan på förhand kniper vi säkerligen två poäng i förlängning.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Tips: 6-2 till Örebro.
Vi leder med 2 kassar då kommer det patenterade ängsliga kladd och dutt spelet.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
bifhjärta: 12-1 till Örebro. Nästa säsong har vi Swinger Melin i båset. Tänk om då GP ville komma tillbaka. Han och Swinger fungerade ju utmärkt tillsammans...

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Tips: 7-2 till Örebro. 

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Tips: 6 - 1 till Örebro.

Sv: Örebro vs Brynäs 1/3 2014
Tycker Gunde kan petas idag. Ser ointresserad ut och 27 matcher sedan senaste målet.

« · 1613419 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)