http://gbg
Orolig!
78238 · Nästa » Till forumet
Sv: Orolig!
Jag tycker Olsson har blivit för lösig. Han hänger inte med längre helt enkelt, samma som Djoos, tyvärr.
Länkar:
http://gbg
http://gbg
Sv: Orolig!
KentaK: Christer Olsson stannar,Markus Matthiasson på väg från Timrå och Tommy Westlund på väg från Carolina!!!!!!! var lugn!!!!!!!!!!! Tor Karlström!!!!!!!
Länkar:
http://aftonbladet.se
http://aftonbladet.se
Orolig!
Kanske är det för tidigt att sia om nästa säsong men laget vi har för tillfället ser än svagare ut än det vi hade förra säsongen. Janne och Sjödda har inte blivit yngre och "inget" speciellt nyförvärv har kommit in. Det är väl inte spikad trupp men det finns inte så många platser kvar. Nåt som är positivt är att Petterson är borta tycker jag, ska bli skönt med en ny mv. Nu vore det rent utsagt GRYMT! om Pasi kommer till målet. Vi skulle behöva en ny back och nån målfarlig forward också. Jaja, det är ett tag kvar på denna silly season.