Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
« Föregående · 525592 · Nästa » Till forumet
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Leksand spelar helt jämnt mot mif på bortaplan. Säger lite om Elitserielagen.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: Ett helt annat Brynäs i andra. I princip ALLA spelare har höjt intensiteten i skridskoåkningen och hjälper varandra att skapa tryck i anfallszon. Men det är nästan frapperande att se uddlösheten i avsluten. Phillips missade t.ex öppet mål, Bergeron har haft minst två superlägen i slottet.
Hoppas på ett snabbt 2-0 mål i sista nu...annars kan det bli onödigt spännande...huvva
Hoppas på ett snabbt 2-0 mål i sista nu...annars kan det bli onödigt spännande...huvva
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: Ser matchen.. Brynäs hade tryck hela tiden men dom hade svårt att få in pucken.. Leinonen har räddat kvar Oskarshamn i matchen
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Någon som ser matchen. Vi verkar ju i alla fall ha kommit igång riktigt rejält nu. 18-7 i skott i andra perioden till Brynäs.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Resultaten i Kvalserien just nu:
Skellefteå AIK - Nyköping HC 4-0
Malmö Redhawks - Leksands IF 1-1
IK Oskarshamn - Brynäs IF 0-0
Skellefteå AIK - Nyköping HC 4-0
Malmö Redhawks - Leksands IF 1-1
IK Oskarshamn - Brynäs IF 0-0
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Ännu en utvisning för IOK. Dock "bara" fem mot fyra då den tidigare utvisning redan var avklarad.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Visst, vi spöar oik. Men med så många underpresterande spelare går det inte att orka med riktiga hockeylag. Saik hade haft en tvåmålsledning om Brynäs spelar så här mot dom i en period.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Den här matchbilden har man sett mååånga gånger med Brynäs i huvudrollen. Ett sent 1-0 mål för IKO och vi får kämpa för en pinne. Hoppas nästan på ett snabbt IKO mål så spelarna VAKNAR i tid
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Lilljanne: aämre lag brukar hålla i mot ungefär halva matchen sedan kommer målen för brynäs....vänta och se
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Oskarshamn bästa laget i första! Brynäs har skapat en riktig målchans. Och det mot det på pappret sämsta kvallaget. Brynäs och malmö spelar inte i Elitserien nästa säsong.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Nu vore det ganska roligt att lyssna vad Fleming har att säga i omklädningsrummet. Kan gissa att inte kan vara speciellt nöjd i alla fall.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Vi slipade till skottstatistiken iaf till slutet. 11-9 till Oskarshamn.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: Jag ser den på Sportexpressen.
Bäst i Brynäs: Phillips (spelar nästan nonstop) Miettinen (en av få som åker skridskor) och Brynäsklacken!
Oskarshamn bästa laget i första perioden...NU börjar nervositeten gå över till övernaturlig nivå
Bäst i Brynäs: Phillips (spelar nästan nonstop) Miettinen (en av få som åker skridskor) och Brynäsklacken!
Oskarshamn bästa laget i första perioden...NU börjar nervositeten gå över till övernaturlig nivå
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: ja tyvär så står det 0-0 efter första perioden, illa vu får dom göra mål i nästa
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: 0-0 och utspelade av Oskarshamn. Så "bra" är Brynäs just nu. Det är väl tur att inte Sportexpressen funkar. Man slipper se pinsamheten...
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Ooo, en utvisning för Oskarshamn. Vore ju inte helt tokigt med 0-1 (1-0 till Brynäs alltså).
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Kvalserien just nu:
Malmö Redhawks - Leksands IF 0-0
IK Oskarshamn - Brynäs IF 0-0
Skellefteå AIK - Nyköping HC 2-0
Malmö Redhawks - Leksands IF 0-0
IK Oskarshamn - Brynäs IF 0-0
Skellefteå AIK - Nyköping HC 2-0
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Falken: verkar som dom drar på sig på tok för många utvisningar.....inte bra
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Det är väl sportradion då, kanske. Se matchen går ju tydligen inte. Inte hos mej i alla fall. Av någon outgrundlig anledning är Sportexpressen spärrad! Det gick ju att få in kanalen gratis i torsdags ju. Jag tror jag går upp i limningen...
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Någon som ser matchen på tv? Verkar ju inte gå speciellt bra för våra tigrar iaf.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
leek: Vet inte. Nu ännu en BIF-utvisning...fan vi blir nästan utspelade
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
88Lindkvist: Har Brynäs fyra bättre centrar än Micke Lind borde dom spela final mot FI istället för kvalserien.
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Laget enligt swehockey:
SOLING, Jonas 15. JOHANSSON, Jacob 27. SJÖGREN, Christian
4th Line 36. LIND, Mikael 20. BERGERON, Marc-andre
--------------------------------------------------------------------------------
12. DACKELL, Andreas 22. SACHL, Petr 9. MALMSTRÖM, Henrik
3rd Line 3. JOHANSSON, Daniel 4. PHILLIPS, Chris
--------------------------------------------------------------------------------
29. PETROVICKY, Ronald 62. WAHLBERG, Mikael 23. DANIELSSON, Björn
2nd Line 8. BJÖRCK, Jesper 5. KUPARINEN, Mikko
--------------------------------------------------------------------------------
21. MOLIN, Ove 24. MIETTINEN, Tommi 39. VIITAKOSKI, Vesa
1st Line 7. SJÖDIN, Tommy 28. CASSELSTÅHL, Daniel
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 25. JOKELA, Antti
1. HOLMQVIST, Johan
SOLING, Jonas 15. JOHANSSON, Jacob 27. SJÖGREN, Christian
4th Line 36. LIND, Mikael 20. BERGERON, Marc-andre
--------------------------------------------------------------------------------
12. DACKELL, Andreas 22. SACHL, Petr 9. MALMSTRÖM, Henrik
3rd Line 3. JOHANSSON, Daniel 4. PHILLIPS, Chris
--------------------------------------------------------------------------------
29. PETROVICKY, Ronald 62. WAHLBERG, Mikael 23. DANIELSSON, Björn
2nd Line 8. BJÖRCK, Jesper 5. KUPARINEN, Mikko
--------------------------------------------------------------------------------
21. MOLIN, Ove 24. MIETTINEN, Tommi 39. VIITAKOSKI, Vesa
1st Line 7. SJÖDIN, Tommy 28. CASSELSTÅHL, Daniel
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 25. JOKELA, Antti
1. HOLMQVIST, Johan
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Namtrac: "Vet inte vem Tom Linder är men om han har armar och gör fotspår i nysnö så är han välkommen som sjunde back istället för Nr 3 i mina ögon."
Det där var nog den bästa och roligaste kommentar jag läst här tror jag *ler*
Det där var nog den bästa och roligaste kommentar jag läst här tror jag *ler*
Sv: Oskarshamn-Brynäs 20/3-05
Lilljanne: Det ligger nog en hel del i din bedömning är jag rädd. Vi får se vad det blir i dag.
« Föregående · 525592 · Nästa »