Inlägg: 1066738
Sv: Brynäs IF-Timrå IK Torsdag 25/9 19.00
Sluta å pissa på klubbmärket. Lämna WO i stället! Eller skicka in hela J20 i stället för dom proppmätta oduglingarna!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Timrå IK Torsdag 25/9 19.00
AVGÅ: Varför sluta pissa nu? Har man gjort det i 6 år kan man väl göra det i 6 till?
Vi har ett spännande lag tycker sportchefen.......Han är rätt ensam om det.
Vi har ett spännande lag tycker sportchefen.......Han är rätt ensam om det.