Inlägg: 1067752
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
Huge: Ja, nu måste det bli mål. För nu har grötkokarna haft en otrolig tur i några minuter.
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
AVGÅ:vi blir utspelade av elitseriens näst sämsta lag, man kan bara skratta åt eländet. Lindbäck får gärna gå tillbaka till Almtuna. Men vilket drag på publiken !
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
AVGÅ: Sanslöst. Dom har haft jätteflyt med exakt allt. När vi sen börjar jobba oss in i matchen och får ett PP så missar zebran en solklar hakning, dom slänger in ett skott framför mål som självfallet studsar rätt via ett antal klubbor och ben till 3-0.
Och grötkokarna får ny luft under vingarna igen.
Som lök på laxen serverar Sundström en jättemack till en helt frispelad Sandin som avslutar lamt på backhand...
Och grötkokarna får ny luft under vingarna igen.
Som lök på laxen serverar Sundström en jättemack till en helt frispelad Sandin som avslutar lamt på backhand...
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
Dackell går på en pojklagsfint vid sargen och återigen så har vi ingen kontroll i slottet på framåkande spelare. Hur svårt kan det vara att genomskåda denna taktik?