Inlägg: 1067887
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
65selander: Fy fan vad starkt, förlåt alla Brynäsare att jag tvivlade
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
rafalski: Ytterligare "en dag på jobbet". Nu börjar dom göra sig förtjänta av att bära klubbmärket.
Hoppas att dom inte blir "uppskrivna" i media nu. Det har aldrig funkat för Brynäs. Vi måste slå ur underläge.
Hoppas att dom inte blir "uppskrivna" i media nu. Det har aldrig funkat för Brynäs. Vi måste slå ur underläge.
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
rafalski: Skön bild på Markström också efter slutsignalen när han high fivande alla som åkte mot Lindbäck.
Otrolig vändning, Nu blir det att snabbspola 3:e igen :-)