Inlägg: 1067922
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
Jag erkänner, knäppte av tv:n efter 3-0.
ca 45 minuter senare dimper det ner ett mess från en jobbarkompis, det står "jag var aldrig orolig".
Va fan tänkte jag, han är inte typen som messar om det inte har blivit 3 pinnar, och jag slår på swehockey och läser 3-4 :-)
Seklets mest oväntade vändning har inträffat, och den har jag missat :-)
Men jag får suga upp reprisen ikväll.
Tack för den moralen Brynäspojkarna, det värmer och är viktigt i framtiden.
ca 45 minuter senare dimper det ner ett mess från en jobbarkompis, det står "jag var aldrig orolig".
Va fan tänkte jag, han är inte typen som messar om det inte har blivit 3 pinnar, och jag slår på swehockey och läser 3-4 :-)
Seklets mest oväntade vändning har inträffat, och den har jag missat :-)
Men jag får suga upp reprisen ikväll.
Tack för den moralen Brynäspojkarna, det värmer och är viktigt i framtiden.
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
(2 - 0, 1 - 0, 0 - 4)
Final score
Jompe: Kan tänka mig att du var glad i två perioder att du var förkyld, men 3:e ojojoj. Kan tänka mig att Rackham sitter och flinar i bilen.
3 - 4(2 - 0, 1 - 0, 0 - 4)
Final score
Kanonkul!