Inlägg: 1068030
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK-Brynäs IF 27/9 16.00
65selander: Ja, Aasen måste vi helt klart se upp med.
Att någon Brynäsare inte ligger i topp av poängligan är knappast oväntat eller förväntat. Jag säger som Czarnecki, denna säsong är det laget som ska göra jobbet. Poängligan är för mig oviktig den här säsongen. Bara vi vinner matcher så är jag nöjd. :D
Att någon Brynäsare inte ligger i topp av poängligan är knappast oväntat eller förväntat. Jag säger som Czarnecki, denna säsong är det laget som ska göra jobbet. Poängligan är för mig oviktig den här säsongen. Bara vi vinner matcher så är jag nöjd. :D
Vi sprider ut våra poäng istället ;-)